Miganie planszy. Konsola
Ostatnio zmodyfikowano 2015-02-22 16:28
assaltpl Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Miganie planszy. Konsola » 2015-02-21 16:28:38 Witam ! Podczas robienia gry w c++ zauważyłem pewien problem od ciągłego migania planszy można dostać epilepsji.Wiem był już taki temat ale tamto rozwiązanie nic nie wniosło.Kod z tamtego tematu : system( "clr" ); cout << out.str(); out.str( "" );
|
|
Brunon3 |
» 2015-02-21 16:30:06 W bibliotekach 2D stosuje się podwójne buforowanie, może tutaj też? |
|
assaltpl Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-02-21 16:31:20 Próbowałem podwójnego buforowania ale nie działało. |
|
Brunon3 |
» 2015-02-21 16:33:51 Zwiększenie prędkości timera? (Jeżeli go stosujesz)
Nie mogę od razu podać właściwej odpowiedzi, bo nie znam się na konsolach (cmd). ;) |
|
pekfos |
» 2015-02-21 16:34:04 Zbyt prymitywne podejście. W bibliotekach 2D stosuje się podwójne buforowanie, może tutaj też? |
No niby zrobił. Zwiększenie prędkości timera? (Jeżeli go stosujesz) |
Chyba żartujesz.. |
|
akwes |
» 2015-02-21 16:34:29 |
|
Buby |
A dlaczego nie WinApi? » 2015-02-21 20:59:50 @Up, a jeśli nie korzysta z Linuxa, tylko z Windowsa, to może skorzystać z funkcji dostępnych w windows.h. Poza tym, już kiedyś taki temat był, sam go rozwiązywałem problem. Tutaj daję link. http://cpp0x.pl/forum/temat/?id=13014@Edit: Poprawiłem link, jednak zapomniało się STC. Aha, rozwiązanie Twojego problemu zawierają dwa ostatnie posty, masz nawet kompletny kod pseudo snake w konsoli. :) Jak teraz patrze na mój kod, to zabawnie to wygląda. Btw. mój pierwszy post tutaj od jakiegoś roku :) |
|
Brunon3 |
@up: » 2015-02-21 21:05:56 Ale New Curses jest też na Windows. ;) |
|
« 1 » 2 3 |