Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Miganie planszy. Konsola

Ostatnio zmodyfikowano 2015-02-22 16:28
Autor Wiadomość
assaltpl
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Miganie planszy. Konsola
» 2015-02-21 16:28:38
Witam !
Podczas robienia gry w c++ zauważyłem pewien problem od ciągłego migania planszy można dostać epilepsji.Wiem był już taki temat ale tamto rozwiązanie nic nie wniosło.Kod z tamtego tematu :
C/C++
system( "clr" );
cout << out.str();
out.str( "" );
P-126976
Brunon3
» 2015-02-21 16:30:06
W bibliotekach 2D stosuje się podwójne buforowanie, może tutaj też?
P-126977
assaltpl
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-02-21 16:31:20
Próbowałem podwójnego buforowania ale nie działało.
P-126978
Brunon3
» 2015-02-21 16:33:51
Zwiększenie prędkości timera? (Jeżeli go stosujesz)

Nie mogę od razu podać właściwej odpowiedzi, bo nie znam się na konsolach (cmd). ;)
P-126979
pekfos
» 2015-02-21 16:34:04
system( "clr" );
Zbyt prymitywne podejście.

W bibliotekach 2D stosuje się podwójne buforowanie, może tutaj też?
No niby zrobił.

Zwiększenie prędkości timera? (Jeżeli go stosujesz)
Chyba żartujesz..
P-126980
akwes
» 2015-02-21 16:34:29
Złe podejście do tematu. Poczytaj o bibliotekach obsługi konsoli: » KursyKurs New Curses, C++ kurs
P-126981
Buby
A dlaczego nie WinApi?
» 2015-02-21 20:59:50
@Up, a jeśli nie korzysta z Linuxa, tylko z Windowsa, to może skorzystać z funkcji dostępnych w windows.h.
Poza tym, już kiedyś taki temat był, sam go rozwiązywałem problem. Tutaj daję link.

http://cpp0x.pl/forum/temat/​?id=13014

@Edit:
Poprawiłem link, jednak zapomniało się STC.
Aha, rozwiązanie Twojego problemu zawierają dwa ostatnie posty, masz nawet kompletny kod pseudo snake w konsoli. :)
Jak teraz patrze na mój kod, to zabawnie to wygląda.


Btw. mój pierwszy post tutaj od jakiegoś roku :)
P-126999
Brunon3
@up:
» 2015-02-21 21:05:56
Ale New Curses jest też na Windows. ;)
P-127001
« 1 » 2 3
  Strona 1 z 3 Następna strona