[SFML 2.1] Wyświetlanie klasy w klasie za pomocą sf::Draw
Ostatnio zmodyfikowano 2015-03-01 21:39
qest43 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.1] Wyświetlanie klasy w klasie za pomocą sf::Draw » 2015-03-01 21:31:02 Jeśli mam klasę okno, i ono dziedziczy public sf::Drawable, i wyświetlam potem elementy które tam są poprzez target.draw(sprite); Następnie mam w tej klasie okno obiekt player, i on też dziedziczy public sf::Drawable, ale już nie można dostać się do niego z main, bo jest obiektem klasy okno, to jak wyświetlić tego playera za pomocą draw()? |
|
NopeDotAvi |
» 2015-03-01 21:37:24 skoro klasa A i klasa B dziedziczą z klasy drawable to możesz wyświetlić w klasie B obiekt klasy A. class A : public sf::Drawable { private: virtual void draw( sf::RenderTarget & target, sf::RenderStates states ) const { } };
class B : public sf::Drawable { private: virtual void draw( sf::RenderTarget & target, sf::RenderStates states ) const { target.draw( obA ); } A obA; };
|
|
qest43 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-03-01 21:38:42 Wydawało mi się że target można ustawić tylko na określone typy np. sprite, i klasy on nie przyjmie. |
|
NopeDotAvi |
» 2015-03-01 21:39:32 przyjmie jeżeli dziedziczy ona po drawable
i sprite to nie typ tylko klasa, która właśnie dziedziczy po drawable. |
|
« 1 » |