[SFML] SFMLL 2.2 jaki plik został załadowany do sf::Texture
Ostatnio zmodyfikowano 2015-03-17 20:04
addam23 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] SFMLL 2.2 jaki plik został załadowany do sf::Texture » 2015-03-17 18:41:48 Witam próbuje stworzyć grę "Nie dotknij białego klawisza" ze sklepu androida na komputer ,ale mam problem bo jeśli kafelek przesunie się poza ekran to muszę sprawdzić czy żaden czarny się nie przesuną poza krawędź co równało by się przegranej. I teraz nie wiem jak sprawdzić jaki plik został załadowany do sf::Texture a następnie do sf::Sprita. Jest możliwość sprawdzenia tego?Mogło by być również sprawdzanie pixel ale musiał by to być dowolny pixel a nie wybrany z góry np. 0,0 obrazka bo mam czarną ramkę. |
|
pekfos |
» 2015-03-17 18:59:30 Jeśli potrzebujesz wyciągać z wyświetlania grafiki informacje dla logiki gry, to masz źle zaprojektowany kod. |
|
addam23 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-03-17 19:08:23 To możesz podpowiedzieć mi jak mam to zrobić?
|
|
pekfos |
» 2015-03-17 19:11:14 Zaprojektować to lepiej. Jak chcesz konkretów, to sam od nich zacznij.. Aktualnie napisałeś tylko tyle, że piszesz grę X i potrzebujesz bardzo nietypowej funkcjonalności. |
|
addam23 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-03-17 19:44:13 chodzi mi o to czy istnieje funkcja która sprawdza jaki plik jest załadowany do sf::Texture albo jakiego koloru jest dany pixel w sf::SPrite |
|
pekfos |
» 2015-03-17 19:48:36 Nie istnieje, nie licząc kopiowania całego obrazu do sf::Image. |
|
kubawal |
» 2015-03-17 19:56:06 Teoretycznie, podczas ładowania pliku do tekstury SFML najpierw łąduje go do sf::Image więc można najpierw załadować plik do sf::Image, pozmieniać i załadować do tekstury za pomocą loadFromImage(). Pytanie tylko po co. |
|
addam23 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-03-17 20:04:03 Dzięki czyli muszę pomyśleć jak to zrobić inaczej. |
|
« 1 » |