albert_arnold Temat założony przez niniejszego użytkownika |
C++ Builder - czy warto? Jeśli nie to co dalej? » 2015-03-20 01:04:20 Nie znam się więc mam pytanie. Ogarnąłem programowanie strukturalne, ogarnąłem mniej więcej programowanie obiektowe. Nie mam pomysłu co dalej. Moje umiejętności nie pozwalają mi jeszcze na tworzenie dużych projektów i w sumie nie wiem jaki też projekt miałbym chociaż spróbować zrobić. Słyszałem natomiast o C++ Builderze który pozwala tworzyć aplikacje okienkowe. Stąd też moje pytania:
Czy obecnie warto uczyć się jeszcze korzystania z czegoś takiego jak C++ Builder? Czy w 2015 roku jest on nadal używany w świecie programistów? A jeśli nie to co powinienem teraz robić by się rozwinąć? I najlepiej wyjść po za konsole. Szlifować dalej C++? Wymyślić jakiś większy projekt? Czy przerzucić się na strasznie ostatnio popularne języki związane z aplikacjami sieciowymi? Jakiegoś JavaScript czy PHP? A może jeszcze spróbować czegoś świeższego typu Ruby? |
|
maly |
» 2015-03-20 07:05:20 Słyszałem natomiast o C++ Builderze który pozwala tworzyć aplikacje okienkowe. |
W Qt też można. Czy obecnie warto uczyć się jeszcze korzystania z czegoś takiego jak C++ Builder? |
Jeśli masz na myśli C++ Builder 6 to nie warto korzystać, a tym bardziej uczyć się na nim języka. Czy w 2015 roku jest on nadal używany w świecie programistów? |
Jest używany ale tylko tam gdzie produkt nie jest już rozwijany a koszt przeniesienia istniejącego kodu na inne/nowsze środowisko jest zbyt duży, co prawda zdarzają sią nowe projekty nawet C++ Builder 5, ale to oznaka szaleństwa lub biedy;) |
|
akwes |
» 2015-03-20 12:50:35 Czy obecnie warto uczyć się jeszcze korzystania z czegoś takiego jak C++ Builder?
|
Jeżeli Ci się podoba? Ostatnia wersja pochodzi z 2014 roku czyli całkiem nieźle. Czy w 2015 roku jest on nadal używany w świecie programistów?
|