OpenGl wyświetlanie tekstu ekranie i w przestrzeni.
Ostatnio zmodyfikowano 2015-03-20 22:33
Viking Temat założony przez niniejszego użytkownika |
OpenGl wyświetlanie tekstu ekranie i w przestrzeni. » 2015-03-20 21:58:20 Korzystam z funkcji:
void DrawString( int x, int y, char * string ) { glRasterPos2d( x, y ); int len = strlen( string ); for( int i = 0; i < len; i++ ) glutBitmapCharacter( GLUT_BITMAP_9_BY_15, string[ i ] ); }
Tylko że ta funkcja wyświetla napis w przestrzeni, i jak zmienię położenie obserwatora to "napis się przemieszcza" a mi chodzi o taką funkcję żeby napisać tekst na ekranie do piksela x,y .
|
|
pekfos |
» 2015-03-20 22:02:22 |
|
Viking Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-03-20 22:27:28 Nie wiem czy dobrze zrozumiałem to co było w linku ale to chyba nie to.
Pisze grę i robię licznik FPS tylko jak korzystam z tej funkcji to licznik jest wyświetlony gdzieś w przestrzeni a ja chce żeby ten licznik był w lewym górnym rogu. |
|
pekfos |
» 2015-03-20 22:33:27 To powinno być to. Masz tam przykładowy kod. |
|
« 1 » |