[SDL] Animacja
Ostatnio zmodyfikowano 2015-03-29 21:03
Commandos Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SDL] Animacja » 2015-03-27 16:38:37 Otóż piszę w SDL'u gierkę i chciałbym odtworzyć gif'a ale jedyna biblioteka jaką znalazłem to giflib ale mam z nią problemy. Próbowałem więc sam coś takiego napisać na zasadzie : Wywołanie_klawisza : narysuj_obrazek_1; SDL_Delay(33); narysuj_obrazek_2; SDL_Delay(33); narysuj_obrazek_3; itd..
ale od razu przechodzi do "narysuj_obrazek_3" - wg. mnie wygląda to tak że zatrzymuje program ale wszystkie polecenia i tak się wykonują w procesorze. Proszę o jakąś małą pomoc/podpowiedź do mojej funkcji albo pomoc z ogarnięciem jakiejś biblioteki do gifów. Pozdrawiam, Commandos. |
|
pekfos |
» 2015-03-27 18:13:55 Rysuj po kolei każdą klatkę animacji przez n obiegów pętli głównej. |
|
Commandos Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-03-28 01:17:24 Ale pętla gry jest nieskończona więc zależy od szybkości procesora. Jak tak zrobię to nie będzie widać przejścia :/ |
|
Brunon3 |
» 2015-03-28 09:34:57 Nigdy nie programowałem w SDL'u, ale nie wierzę żeby nie posiadał tak podstawowej funkcji jak timer. -BD. |
|
pekfos |
» 2015-03-28 11:23:21 Ale pętla gry jest nieskończona więc zależy od szybkości procesora. |
n nie musi być stałe i z góry znane. |
|
Commandos Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-03-29 21:03:08 Dziękuję wszystkim za pomoc. Skorzystałem z timera - łatwiej mi go będzie użyć w moim programie. ;)
Pozdrawiam, Commandos. |
|
« 1 » |