Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SDL] Animacja

Ostatnio zmodyfikowano 2015-03-29 21:03
Autor Wiadomość
Commandos
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SDL] Animacja
» 2015-03-27 16:38:37
Otóż piszę w SDL'u gierkę i chciałbym odtworzyć gif'a ale jedyna biblioteka jaką znalazłem to giflib ale mam z nią problemy. Próbowałem więc sam coś takiego napisać na zasadzie :


Wywołanie_klawisza :
narysuj_obrazek_1;
SDL_Delay(33);
narysuj_obrazek_2;
SDL_Delay(33);
narysuj_obrazek_3;
itd..

ale od razu przechodzi do "narysuj_obrazek_3" - wg. mnie wygląda to tak że zatrzymuje program ale wszystkie polecenia i tak się wykonują w procesorze. Proszę o jakąś małą pomoc/podpowiedź do mojej funkcji albo pomoc z ogarnięciem jakiejś biblioteki do gifów.

Pozdrawiam,
Commandos.
P-129263
pekfos
» 2015-03-27 18:13:55
Rysuj po kolei każdą klatkę animacji przez n obiegów pętli głównej.
P-129271
Commandos
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-03-28 01:17:24
Ale pętla gry jest nieskończona więc zależy od szybkości procesora. Jak tak zrobię to nie będzie widać przejścia :/
P-129297
Brunon3
» 2015-03-28 09:34:57
Nigdy nie programowałem w SDL'u, ale nie wierzę żeby nie posiadał tak podstawowej funkcji jak timer.

Frazy, które należy wpisać w wyszukiwarkę google:

-BD.
P-129298
pekfos
» 2015-03-28 11:23:21
Ale pętla gry jest nieskończona więc zależy od szybkości procesora.
n nie musi być stałe i z góry znane.
P-129302
Commandos
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-03-29 21:03:08
Dziękuję wszystkim za pomoc. Skorzystałem z timera - łatwiej mi go będzie użyć w moim programie.
;)

Pozdrawiam,
Commandos.
P-129507
« 1 »
  Strona 1 z 1