Tabica RectangleShape
Ostatnio zmodyfikowano 2015-03-27 22:06
addam23 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Tabica RectangleShape » 2015-03-27 21:53:51 Tworze grę i potrzebuje w niej 20 klawiszy 80x100. Postanowiłem je zrobic za pomocą RectangleShape ale żeby zrobić każdy osobno zużyje 60 linijek na utworzenie ich nadanie im koloru i obwódki. Spróbowałem więc stworzyć ich tablice i zabrałem się za to tak: (w ramach testu) RectangleShape * pole[ 10 ]( Vector2f( 80, 100 ) ); pole[ 0 ]->setFillColor( Color::White );
ale po kompilacji w konsoli wypisało mi: 1>c:\users\adam\documents\visual studio 2013\projects\testy\testy\main.cpp(12): error C2440: 'initializing' : cannot convert from 'sf::Vector2<float>' to 'sf::RectangleShape *[10]' 1> No user-defined-conversion operator available that can perform this conversion, or the operator cannot be called 1>c:\users\adam\documents\visual studio 2013\projects\testy\testy\main.cpp(24): error C2664: 'void sf::RenderTarget::draw(const sf::Vertex *,unsigned int,sf::PrimitiveType,const sf::RenderStates &)' : cannot convert argument 1 from 'sf::RectangleShape *[10]' to 'const sf::Drawable &' 1> Reason: cannot convert from 'sf::RectangleShape *[10]' to 'const sf::Drawable' 1> No constructor could take the source type, or constructor overload resolution was ambiguous
I teraz nie wiem co zrobić bo nic z tego nie rozumiem. Może ktoś mógł by mi pomóc? |
|
pekfos |
» 2015-03-27 22:06:44 RectangleShape pole[ 10 ];
? |
|
« 1 » |