Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Tabica RectangleShape

Ostatnio zmodyfikowano 2015-03-27 22:06
Autor Wiadomość
addam23
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Tabica RectangleShape
» 2015-03-27 21:53:51
Tworze grę i potrzebuje w niej 20 klawiszy 80x100. Postanowiłem je zrobic za pomocą RectangleShape ale żeby zrobić każdy osobno zużyje 60 linijek na utworzenie ich nadanie im koloru i obwódki. Spróbowałem więc stworzyć ich tablice i zabrałem się za to tak: (w ramach testu)
C/C++
RectangleShape * pole[ 10 ]( Vector2f( 80, 100 ) );
pole[ 0 ]->setFillColor( Color::White );
ale po kompilacji w konsoli wypisało mi:

1>c:\users\adam\documents\visual studio 2013\projects\testy\testy\main.cpp(12): error C2440: 'initializing' : cannot convert from 'sf::Vector2<float>' to 'sf::RectangleShape *[10]'
1>          No user-defined-conversion operator available that can perform this conversion, or the operator cannot be called
1>c:\users\adam\documents\visual studio 2013\projects\testy\testy\main.cpp(24): error C2664: 'void sf::RenderTarget::draw(const sf::Vertex *,unsigned int,sf::PrimitiveType,const sf::RenderStates &)' : cannot convert argument 1 from 'sf::RectangleShape *[10]' to 'const sf::Drawable &'
1>          Reason: cannot convert from 'sf::RectangleShape *[10]' to 'const sf::Drawable'
1>          No constructor could take the source type, or constructor overload resolution was ambiguous
I teraz nie wiem co zrobić bo nic z tego nie rozumiem. Może ktoś mógł by mi pomóc?
P-129284
pekfos
» 2015-03-27 22:06:44
C/C++
RectangleShape pole[ 10 ];
?
P-129286
« 1 »
  Strona 1 z 1