Brunon3 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[Allegro 4] Debugger w Microsoft Visual C++ 2010 Express » 2015-03-30 18:47:34 Witam. Gdy próbuję debugować projekt w MSVC 2010 Express z użyciem biblioteki Allegro 4.2, debugger wyrzuca błąd przy pierwszej funkcji z Allegro, choć program działa.
Pewnie jest potrzebny jakiś patch, może mi ktoś wskazać o co chodzi?
Pozdrawiam.
-BD. |
|
Brunon3 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-03-31 14:22:13 Odświeżam ;P
-BD. |
|
RazzorFlame |
» 2015-03-31 15:33:07 Może jakikolwiek screen albo kod? Chyba że sobie jaja robisz i nabijasz jak najwięcej postów. |
|
Brunon3 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-03-31 15:59:44 Eh... Mam normalnego main'a z intami i graniem muzyczki i wywala przy graniu muzyczki choć muzyczka gra. ;d
I nie oskarżaj mnie o nabijanie postów bo tego nie robię.
-BD. |
|
kubawal |
» 2015-03-31 16:07:36 Jaki błąd? Logi, screen, cokolwiek... I nie oskarżaj mnie o nabijanie postów bo tego nie robię. |
Wcale. |
|
Brunon3 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-03-31 16:27:00 main.cpp: #include "main.h"
BITMAP * bufor;
int main() { allegro_init(); install_keyboard(); set_color_depth( 32 ); set_gfx_mode( GFX_AUTODETECT_WINDOWED, 800, 600, 0, 0 ); install_mouse(); show_mouse( screen ); unscare_mouse(); set_window_title( "The Construgert 3 | pre-premiere version | by Brunon Blok" ); bufor = create_bitmap( 800, 600 ); game(); allegro_exit(); return 0; } END_OF_MAIN(); game.cpp: void Start() { App::createMask(); App::setLight( 0 ); music = load_sample( "music.wav" ); App::init(); LT::init(); eq::init(); ConCity::Load( "ConCity" ); missile1.Load( "poczatkowy" ); playerG1 = load_bmp( "Grafika/Gra/Gracz/gracz1.bmp", default_palette ); playerG2 = load_bmp( "Grafika/Gra/Gracz/gracz2.bmp", default_palette ); playerG3 = load_bmp( "Grafika/Gra/Gracz/gracz3.bmp", default_palette ); playerG4 = load_bmp( "Grafika/Gra/Gracz/gracz4.bmp", default_palette ); missileG = load_bmp( "Grafika/Gra/Przedmioty/pocisk1.bmp", default_palette ); eq::missile_area1.set( "Pocisk Testowy :D", "test", 100, 1, 0 ); }
void game() { Start(); install_timer(); install_int_ex( increment_speed, BPS_TO_TIMER( 100 ) ); install_sound( DIGI_AUTODETECT, MIDI_AUTODETECT, "" ); set_volume( 255, 255 ); set_display_switch_mode( SWITCH_BACKGROUND ); play_sample( music, 255, 127, 750, 1 ); while( run ) { while( speed > 0 ) { Update(); speed--; } } stop_sample( music ); destroy_sample( music ); allegro_exit(); } Kod błędu: Unhandled exception at 0x1004e967 in The Construgert 3.exe: 0xC0000005: Access violation reading location 0x0000000c. |
-- Nie wiedziałem że nie można odświeżać, gdy zainteresowanie tematem jest zerowe... Przepraszam. Pozdrawiam. -BD. |
|
kubawal |
» 2015-03-31 16:56:13 A sprawdziłeś czy load_sample() skończyło się sukcesem? Prawdopodobnie próbujesz odtworzyć nieistniejący dźwięk. |
|
Brunon3 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-03-31 16:57:25 @up: Przecież gra mi muzyka, piszę że wszystko działa (po odpaleniu .exe)...
-BD. |
|
« 1 » 2 3 |