Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[C++] Tworzenie wielu obiektów, metody wirtualne.

Ostatnio zmodyfikowano 2015-04-03 12:14
Autor Wiadomość
KubaS1
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[C++] Tworzenie wielu obiektów, metody wirtualne.
» 2015-04-03 12:04:09
Witam,

mam do Was prośbę o pomoc z poniższym zadaniem. Chcę utworzyć n obiektów klasy Command. O ich ilość pytam się użytkownika na wstępie. Następnie użytkownik wprowadza pewne dane, które powinny być zapisywany "w" danym obiekcie klasy. Na razie chciałbym je sobie także wyświetlić, aby mieć podgląd, czy dane zostały prawidłowo wprowadzone.

C/C++
#include<iostream>
#include<cstdio>
#include<math.h>

using namespace std;

class Command
{
public:
    Command();
    void pokaz( int i );
    int x;
    int y;
    int r;
    void virtual Range()
    {
       
    };
};
Command::Command()
{
    cin >> x >> y >> r;
}

void Command::pokaz( int i )
{
    cout << endl;
    cout << Command::x;
    cout << Command::y;
    cout << Command::r << endl;
}

int main()
{
    Command * objects = 0;
    int n;
    cout << "Podaj liczbe komandosow: " << endl;
    cin >> n;
    if( n < 2 || n > 200 )
    {
        cout << "Podal liczbe komandosow z zakresu < 2 ; 200 >" << endl;
       
    }
    else
    { cout << "Podaj ich polozenie oraz zasieg: " << endl;
        for( int i = 1; i <= n; i++ )
        {
            objects = new Command[ i ];
        };
    };
   
   
   
    return 0;
}

Czy macie jakiś pomysł jak uzyskać powyższe efekty? Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
P-129971
Monika90
» 2015-04-03 12:14:30
std::vector<Command>

albo, jeżeli chcesz mieć polimorficzne zachowanie, to std::vector<std::unique_ptr<Command>>, potrzebny też będzie wirtualny  destruktor, o którym zapomniałeś...
P-129974
« 1 »
  Strona 1 z 1