Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[C++] Stworzenie klasy laczacej dwie rozne struktury - gra Monopoly

Ostatnio zmodyfikowano 2015-04-05 16:29
Autor Wiadomość
bananaking
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[C++] Stworzenie klasy laczacej dwie rozne struktury - gra Monopoly
» 2015-04-03 17:23:16
Dzień dobry!

Chcę stworzyć taką klasę:

C/C++
class Plansza {
   
    Pole pole[ 40 ];
   
};

Umożliwi implementację, w której pozycja_gracza == nr_pola.
Chciałbym jednak stworzyć dwa rodzaje pól:

C/C++
struct Pole_zwykle {
   
    int koszt;
    int cena_budynku;
    int wlasciciel;
    //itd itp
   
};

C/C++
struct Pole_szansa {
   
    string tresc;
    int bilans; // +/- do stanu konta w zaleznosci od karty
   
};

Pola te na planszy są nieregularnie wymieszane.
Istnieje możliwość złożenia tego w taki sposób, zebym uzyskał klasę wklejoną na początku?
P-130011
notabigthreat
» 2015-04-03 19:45:13
P-130021
Brunon3
» 2015-04-03 21:20:23
Frazy, które należy wpisać w wyszukiwarkę google:

-BD.
P-130028
bananaking
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-04-05 16:29:09
To jest to czego potrzebowałem, dziękuję za odpowiedzi :)

W zrozumieniu tych pojęć bardzo pomogły mi filmy z kursu Mirosława Zelenta
o dziedziczeniu: https://youtu.be/ZesZXlBcROA
polimorfizmie: https://youtu.be/9hGPe6BnTY4
P-130185
« 1 »
  Strona 1 z 1