[C++] Stworzenie klasy laczacej dwie rozne struktury - gra Monopoly
Ostatnio zmodyfikowano 2015-04-05 16:29
bananaking Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[C++] Stworzenie klasy laczacej dwie rozne struktury - gra Monopoly » 2015-04-03 17:23:16 Dzień dobry! Chcę stworzyć taką klasę: class Plansza { Pole pole[ 40 ]; }; Umożliwi implementację, w której pozycja_gracza == nr_pola. Chciałbym jednak stworzyć dwa rodzaje pól: struct Pole_zwykle { int koszt; int cena_budynku; int wlasciciel; }; struct Pole_szansa { string tresc; int bilans; }; Pola te na planszy są nieregularnie wymieszane. Istnieje możliwość złożenia tego w taki sposób, zebym uzyskał klasę wklejoną na początku? |
|
notabigthreat |
» 2015-04-03 19:45:13 |
|
Brunon3 |
» 2015-04-03 21:20:23 |
|
bananaking Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-04-05 16:29:09 To jest to czego potrzebowałem, dziękuję za odpowiedzi :)
W zrozumieniu tych pojęć bardzo pomogły mi filmy z kursu Mirosława Zelenta o dziedziczeniu: https://youtu.be/ZesZXlBcROA polimorfizmie: https://youtu.be/9hGPe6BnTY4 |
|
« 1 » |