Dwa problemy ( ruxh postaci & view mode )
Ostatnio zmodyfikowano 2015-04-10 20:55
Crax Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-04-06 22:53:31 Usunąłem pętle stało krokową, zamiast bezpośredniego dostępu zastosowałem event -y. Metoda ruch zawarta w klasie Gamer wygląda następująco: void ruch( int x, int y, int r ) { player.move( x, y ); player.setRotation( 90 * r ); }
Dane te są dziedziczone do klasy Maps i tam jest metoda odpowiedzialna za rysowanie postaci < player >. |
|
Brunon3 |
» 2015-04-06 23:06:46 Wejdź w Kursy -> Tworzenie Gier 2D. Tam masz prawidłowy przykład poruszania się obiektów. ;)
-BD. |
|
Crax Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-04-10 12:13:01 Skożystałem z tego kursu i działa :) Stworzyłem sobie funkcje obrotu aby obracać postać w zależności od kierunku ruchu. void obrut( Sprite xxx, int x ) { xxx.setRotation( x ); }
Problem jest chyba przy przypisaniu jakiegoś sprita w miejsce sprita xxx. Dzięki wielkie, za całą pomoc :) Ostatnia rada i zamykam temat. |
|
maly |
» 2015-04-10 12:25:06 void obrut( Sprite & xxx, int x ) |
|
Crax Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-04-10 20:55:56 Dziękuje bardzo, i pozdrawiam :) |
|
1 « 2 » |