Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Dwa problemy ( ruxh postaci & view mode )

Ostatnio zmodyfikowano 2015-04-10 20:55
Autor Wiadomość
Crax
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-04-06 22:53:31
Usunąłem pętle stało krokową, zamiast bezpośredniego dostępu zastosowałem event -y.
Metoda ruch zawarta w klasie Gamer wygląda następująco:
C/C++
void ruch( int x, int y, int r )
{
    player.move( x, y ); //przesuwam postać o x lub y
    player.setRotation( 90 * r ); //rotuje postać góra r = 4, dół  r = 2, lewo r = 3, prawo r = 1,
}
Dane te są dziedziczone do klasy Maps i tam jest metoda odpowiedzialna za rysowanie postaci < player >.
P-130301
Brunon3
» 2015-04-06 23:06:46
Wejdź w Kursy -> Tworzenie Gier 2D. Tam masz prawidłowy przykład poruszania się obiektów. ;)

-BD.
P-130303
Crax
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-04-10 12:13:01
Skożystałem z tego kursu i działa :) Stworzyłem sobie funkcje obrotu aby obracać postać w zależności od kierunku ruchu.
C/C++
void obrut( Sprite xxx, int x )
{
    xxx.setRotation( x );
}
Problem jest chyba przy przypisaniu jakiegoś sprita w miejsce sprita xxx.
Dzięki wielkie, za całą pomoc :) Ostatnia rada i zamykam temat.
P-130484
maly
» 2015-04-10 12:25:06
void obrut( Sprite & xxx, int x )
P-130485
Crax
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-04-10 20:55:56
Dziękuje bardzo, i pozdrawiam :)
P-130535
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2