Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.X] Lekcja 9

Ostatnio zmodyfikowano 2015-04-08 17:38
Autor Wiadomość
damikon8
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-04-07 18:12:43
box.jpg ma wymiary 100x93 i jest biały obecnie, edytowałem go i zmieniałem kolory wzory wielkości i nic.
box.jpg ma znajdować się obok plików źródłowych inaczej konsola wywala błąd ze nie mógł załadować tekstury.
kolor okna nic nie zmienia próbowałem.
przesuwanie sprajta działa.
Gdy zamiast tekstury z pliku zaladuje tam piksele (gdzieś ze strony SFML skopiowałem) to wtedy sprajt wyświetla się normalnie z tymi losowymi pikselami.

Kiedyś już stworzyłem grę w SFML i chciałem sobie to odświeżyć bo będzie mi niedługo potrzebne ale jak widać coś jest nie tak ...
P-130346
michal11
» 2015-04-07 19:56:02
Możesz pokazać screena z odpalonego programu ?
P-130357
damikon8
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-04-07 20:23:10
"Możesz pokazać screena z odpalonego programu ?"

http://c2n.me/3fH9cBl
P-130361
michal11
» 2015-04-07 20:50:20
Dodaj:
C/C++
obrazek.setPosition( 10.f, 10.f );

po setTexture
P-130365
damikon8
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-04-07 21:03:09
Bez zmian ciągle nic ...
P-130367
NopeDotAvi
» 2015-04-07 21:07:18
zmień rozszerzenie z .jpg na .png
P-130368
damikon8
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-04-07 21:09:34
Zmieniłem i też bez efektu ...
P-130369
NopeDotAvi
» 2015-04-07 21:10:38
spróbuj załadować całkowicie inne zdjęcie z innym rozszerzeniem niż .jpg/.jpeg
P-130370
1 « 2 » 3
Poprzednia strona Strona 2 z 3 Następna strona