[SFML 2.X] Lekcja 9
Ostatnio zmodyfikowano 2015-04-08 17:38
damikon8 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-04-07 18:12:43 box.jpg ma wymiary 100x93 i jest biały obecnie, edytowałem go i zmieniałem kolory wzory wielkości i nic. box.jpg ma znajdować się obok plików źródłowych inaczej konsola wywala błąd ze nie mógł załadować tekstury. kolor okna nic nie zmienia próbowałem. przesuwanie sprajta działa. Gdy zamiast tekstury z pliku zaladuje tam piksele (gdzieś ze strony SFML skopiowałem) to wtedy sprajt wyświetla się normalnie z tymi losowymi pikselami.
Kiedyś już stworzyłem grę w SFML i chciałem sobie to odświeżyć bo będzie mi niedługo potrzebne ale jak widać coś jest nie tak ... |
|
michal11 |
» 2015-04-07 19:56:02 Możesz pokazać screena z odpalonego programu ? |
|
damikon8 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-04-07 20:23:10 "Możesz pokazać screena z odpalonego programu ?"
http://c2n.me/3fH9cBl |
|
michal11 |
» 2015-04-07 20:50:20 Dodaj: obrazek.setPosition( 10.f, 10.f );
po setTexture |
|
damikon8 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-04-07 21:03:09 Bez zmian ciągle nic ... |
|
NopeDotAvi |
» 2015-04-07 21:07:18 zmień rozszerzenie z .jpg na .png |
|
damikon8 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-04-07 21:09:34 Zmieniłem i też bez efektu ... |
|
NopeDotAvi |
» 2015-04-07 21:10:38 spróbuj załadować całkowicie inne zdjęcie z innym rozszerzeniem niż .jpg/.jpeg |
|
1 « 2 » 3 |