[SFML 2] Patch patterns w grze typu Space Invaders
Ostatnio zmodyfikowano 2015-04-12 12:40
qest43 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2] Patch patterns w grze typu Space Invaders » 2015-04-11 20:29:19 Chcę zrobić grę typu space invaders, albo chicken invaders. Jakie proponujecie rozwiązanie wczytywania ścieżek poruszania się wrogich statków, by mogły zataczać koła, latać po skosie etc.? |
|
pekfos |
» 2015-04-11 20:36:52 Jakie proponujecie rozwiązanie wczytywania ścieżek |
Wczytywania..? Skąd? |
|
qest43 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-04-11 20:55:33 Z pliku np. |
|
pekfos |
» 2015-04-11 21:15:05 To zależy, jak chcesz te ścieżki reprezentować w pamięci. |
|
qest43 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-04-11 21:54:01 Do vectora wczytuje np. że ma się ruszyć 80 w lewo, albo 50 w prawo itd. i potem te polecenia są wykonywane. Jest jakiś lepszy sposób? |
|
colorgreen19 |
» 2015-04-12 00:58:10 Zawsze jest więcej niż jeden pomysł na wykonanie tego samego, i każdy ma wady jak i zalety. Pytasz się o ruch, ścieżki ruchu czy wzoru, ułożenia przeciwników w przestrzeni? |
|
Brunon3 |
» 2015-04-12 10:35:56 Możesz (w pliku) po np. "," podawać kolejne koordynaty (x, y, ew. opóźnienie) na które mają lecieć statki z podanym opóźnieniem. Zerknij tu. -BD. |
|
qest43 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-04-12 11:29:46 O ścieżki ruchu, aktualnie mam pomysł wczytania do vectora stringa z kierunkiem, i liczby o która ma się tam przesunąć, potem co klatke przesuwam obiekt, i jak się skończy to wczytuje kolejną linijkę ruchu. Tylko nie wiem czy to jest dobry pomysł, jak bym to mógł elastycznie zrobić żeby statki mogły zataczać koła etc.? |
|
« 1 » 2 |