Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2] Patch patterns w grze typu Space Invaders

Ostatnio zmodyfikowano 2015-04-12 12:40
Autor Wiadomość
qest43
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2] Patch patterns w grze typu Space Invaders
» 2015-04-11 20:29:19
Chcę zrobić grę typu space invaders, albo chicken invaders. Jakie proponujecie rozwiązanie wczytywania ścieżek poruszania się wrogich statków, by mogły zataczać koła, latać po skosie etc.?
P-130608
pekfos
» 2015-04-11 20:36:52
Jakie proponujecie rozwiązanie wczytywania ścieżek
Wczytywania..? Skąd?
P-130610
qest43
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-04-11 20:55:33
Z pliku np.
P-130612
pekfos
» 2015-04-11 21:15:05
To zależy, jak chcesz te ścieżki reprezentować w pamięci.
P-130614
qest43
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-04-11 21:54:01
Do vectora wczytuje np. że ma się ruszyć 80 w lewo, albo 50 w prawo itd. i potem te polecenia są wykonywane. Jest jakiś lepszy sposób?
P-130620
colorgreen19
» 2015-04-12 00:58:10
Zawsze jest więcej niż jeden pomysł na wykonanie tego samego, i każdy ma wady jak i zalety. Pytasz  się o ruch, ścieżki ruchu czy wzoru, ułożenia przeciwników w przestrzeni?
P-130624
Brunon3
» 2015-04-12 10:35:56
Możesz (w pliku) po np. "," podawać kolejne koordynaty (x, y, ew. opóźnienie) na które mają lecieć statki z podanym opóźnieniem. Zerknij tu.

-BD.
P-130631
qest43
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-04-12 11:29:46
O ścieżki ruchu, aktualnie mam pomysł wczytania do vectora stringa z kierunkiem, i liczby o która ma się tam przesunąć, potem co klatke przesuwam obiekt, i jak się skończy to wczytuje kolejną linijkę ruchu. Tylko nie wiem czy to jest dobry pomysł, jak bym to mógł elastycznie zrobić żeby statki mogły zataczać koła etc.?
P-130639
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona