Dwie konsole po odpaleniu
Ostatnio zmodyfikowano 2015-04-18 13:19
Yoninde Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Dwie konsole po odpaleniu » 2015-04-17 21:21:22 Po skompilowaniu i odpaleniu programu w code blocks, nie ważne czy jest to aplikacja konsolowa, czy jakieś tam z SFML czy SDL, odpalają się dwie konsole. Działa tylko jedna z nich i ta która nie powinna się odpalać, zużywa bardzo dużo procesora i o wiele więcej pamięci niż powinna. Gdy odpalam w SFML i też się tak dzieje, a pierwsza gra bardzo się tnie. Muszę to wyłączyć i dopiero robić na tej właściwej konsoli. Tak samo gdy odpalam to przez plik .exe. Najpierw odpala się pierwsza konsola która zużywa dużo pamięci i procesora, a jak ją zamknę, to dopiero wtedy odpala się ta właściwa. Wie ktoś gdzie coś zmienić w code bloksie, żeby tego czegoś nie było, albo jak zrobić, żeby wyskakiwała tylko jedna konsola? |
|
czosnek17 |
» 2015-04-18 13:19:43 Może to przez antywirus, który uruchamia w sandboxie? Dodaj program do zaufanych/wykluczeń. |
|
« 1 » |