Visual Studio i Glew.
Ostatnio zmodyfikowano 2015-05-08 20:34
universe Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Visual Studio i Glew. » 2015-05-02 18:34:18 Witam, próbowałem zainstalować glew i freeglut do projektu w Visual'u Express 2013,ale podczas kompilacji dostaję 17 błędów wszystkie podobne. error LNK2019: unresolved external symbol __imp__glewInit@0 referenced in function _main #include <GL/glew.h> #include <GL/freeglut.h> #include <iostream>
#pragma comment(lib, "glew32.lib")
using namespace std;
const int WIDTH = 1280; const int HEIGHT = 960;
void OnInit() { glClearColor( 1, 0, 0, 0 ); cout << "Inicjalizacja powiodła się" << endl; }
void OnShutdown() { cout << "Zamknięcie udało się" << endl; }
void OnResize( int nw, int nh ) { }
void OnRender() { glClear( GL_COLOR_BUFFER_BIT | GL_DEPTH_BUFFER_BIT ); glutSwapBuffers(); }
int main( int argc, char ** argv ) { glutInit( & argc, argv ); glutInitDisplayMode( GLUT_DEPTH | GLUT_DOUBLE | GLUT_RGBA ); glutInitContextVersion( 3, 3 ); glutInitContextFlags( GLUT_CORE_PROFILE | GLUT_DEBUG ); glutInitContextProfile( GLUT_FORWARD_COMPATIBLE ); glutInitWindowSize( WIDTH, HEIGHT ); glutCreateWindow( "Zaczynamy pracę z OpenGL 3.3" ); glewExperimental = GL_TRUE; GLenum err = glewInit(); if( GLEW_OK != err ) { cerr << "Błąd: " << glewGetErrorString( err ) << endl; } else { if( GLEW_VERSION_3_3 ) { cout << "Sterownik obsługuje OpenGL 3.3\nSczegóły:" << endl; } } cout << "\tBiblioteka GLEW " << glewGetString( GLEW_VERSION ) << endl; cout << "\tProducent: " << glGetString( GL_VENDOR ) << endl; cout << "\tRenderer: " << glGetString( GL_RENDERER ) << endl; cout << "\tWersja: " << glGetString( GL_VERSION ) << endl; cout << "\tGLSL: " << glGetString( GL_SHADING_LANGUAGE_VERSION ) << endl; OnInit(); glutCloseFunc( OnShutdown ); glutDisplayFunc( OnRender ); glutReshapeFunc( OnResize ); glutMainLoop(); return 0; } Tutaj tekst z: -Dodatkowych zależności w wejści konsolidatora glew32.lib freeglut.lib -Z dołączonych katalogów VC++ C:\Biblioteki\glew-1.9.0\include C:\Biblioteki\freeglut-2.8.1\include
-to samo jest w katalogach bibliotek tylko zamiast "include" jest "lib" i w freeglut mam dodane "\x64" , bo komputer ma system 64 bitowy. Freeglut'a mam z : - http://files.transmissionzero.co.uk/software/development/GLUT/freeglut-MSVC-3.0.0-1.mp.zip Glew'a mam z : - http://freefr.dl.sourceforge.net/project/glew/glew/1.9.0/glew-1.9.0-win64.zip *Nie wiem czy to ma znaczenie ,ale gdy kompilowałem sam plik "main" to było ma błędów. |
|
DejaVu |
» 2015-05-05 11:35:10 |
|
universe Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-05-05 20:09:50 Wszystkie biblioteki były już skompilowane ,bo takie ściągnąłem, a te biblioteki o których piszesz mam dodać do wejścia ,czy ściągnąć i wrzucić do folderu lib? |
|
DejaVu |
» 2015-05-06 09:24:47 Dodać po prostu do linkera. Poza tym to, że znalazłeś skompilowane biblioteki nie oznacza wcale, że są zgodne z Twoim kompilatorem. Dlatego kompiluje się wszystkie możliwe biblioteki tym samym kompilatorem. |
|
universe Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-05-08 20:34:49 Linker nie pomaga ,a kompilować bibliotek nie umiem. Mógłbyś powiedzieć jak je skompilować?
*Pomoże ktoś? |
|
« 1 » |