GTK+ Code::Blocks - błąd przy kompilacji libglib-2.0-0.dll
Ostatnio zmodyfikowano 2015-05-18 19:17
ispmedia Temat założony przez niniejszego użytkownika |
GTK+ Code::Blocks - błąd przy kompilacji libglib-2.0-0.dll » 2015-05-17 16:40:43 Witam
Od razu zaznaczę że po raz pierwszy instaluje bibliotekę, napisałem parę programików i czas teraz dać im oprawę graficzną. Biblioteka GTK+ wydawała się najlepszym rozwiązaniem. Winapi wydawało mi się mało interesujące ze względu na pisanie całej masy kodu.
Zrobiłem wszystko tak jak jest opisane w http://cpp0x.pl/forum/temat/?id=9692 porada MrPoxipol
i niestety za każdym razem kiedy próbuje uruchomić skrypt (wciskam przycisk Build and run) wyskakuje mi błąd: Uruchomienie tej aplikacji nie powiodło się, ponieważ nie znaleziono libglib-2.0-0.dll. Ponowne zainstalowanie aplkacji może naprawić ten problem.
W okienku Bulid log mam: -------------- Run: Debug in okno2 (compiler: GNU GCC Compiler)---------------
Checking for existence: C:\Documents and Settings\domek\Pulpit\C++\okno2\bin\Debug\okno2.exe Executing: "C:\Program Files\CodeBlocks/cb_console_runner.exe" "C:\Documents and Settings\domek\Pulpit\C++\okno2\bin\Debug\okno2.exe" (in C:\Documents and Settings\domek\Pulpit\C++\okno2\.) Process terminated with status -1073741510 (6 minute(s), 3 second(s))
Pozdrawiam Mariusz
|
|
czosnek17 |
» 2015-05-17 19:00:36 W folderze GTK -> bin jest ten plik. Przekopiuj go do folderu z projektem i inne też jak będzie trzeba. |
|
ispmedia Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-05-17 19:25:46 Dzięki serdeczne czosnek.
Przekopiowałem wszystkie .dll i działa. Ale w projekcie GTK nie działa iostream ?????????
Pozdrawiam
|
|
czosnek17 |
» 2015-05-18 19:17:30 |
|
« 1 » |