Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Błąd kompilacji: "Multiple definition of .."

Ostatnio zmodyfikowano 2015-06-07 12:16
Autor Wiadomość
Lora
» 2015-06-05 21:10:50
Monice chodzi o to, że jak klikasz escape, to uruchamiasz destruktor obiektu game, a później mimo to jeszcze wykonujesz metody z nim związane.

C/C++
#include "modules/Game.hpp"
#include "modules/Menu.hpp"

int main()
{
    Game * game = new Game;
    Menu menu( "smallee" );
    while( game->mainWindow.isOpen() )
    {
        sf::Event event;
        while( game->mainWindow.pollEvent( event ) )
        {
            if( event.type == sf::Event::Closed ||( event.type == sf::Event::KeyPressed && event.key.code == sf::Keyboard::Escape ) )
            {
                game->mainWindow.close();
            }
        }
       
        game->mainWindow.clear();
        menu.draw( game->mainWindow );
        game->mainWindow.display();
    }
    delete game;
    return 0;
}

Tak będzie lepiej.
P-133229
marc_xxx
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-06-07 10:47:44
Błąd nadal ten sam: "undefined reference to `Menu::draw(sf::RenderWindow&)". Wszystko dobrze dołączyłem?
P-133276
RazzorFlame
» 2015-06-07 10:54:29
Wydaje mi się, że w tym przypadku nie powinieneś używać inline
P-133277
marc_xxx
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-06-07 12:16:57
Teraz działa. Dzięki! A teraz, proszę, wytłumacz mi dlaczego w tym przypadku nie mogłem użyć funkcji inline? :D
P-133281
1 2 « 3 »
Poprzednia strona Strona 3 z 3