Błąd kompilacji: "Multiple definition of .."
Ostatnio zmodyfikowano 2015-06-07 12:16
Lora |
» 2015-06-05 21:10:50 Monice chodzi o to, że jak klikasz escape, to uruchamiasz destruktor obiektu game, a później mimo to jeszcze wykonujesz metody z nim związane. #include "modules/Game.hpp" #include "modules/Menu.hpp"
int main() { Game * game = new Game; Menu menu( "smallee" ); while( game->mainWindow.isOpen() ) { sf::Event event; while( game->mainWindow.pollEvent( event ) ) { if( event.type == sf::Event::Closed ||( event.type == sf::Event::KeyPressed && event.key.code == sf::Keyboard::Escape ) ) { game->mainWindow.close(); } } game->mainWindow.clear(); menu.draw( game->mainWindow ); game->mainWindow.display(); } delete game; return 0; }
Tak będzie lepiej. |
|
marc_xxx Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-06-07 10:47:44 Błąd nadal ten sam: "undefined reference to `Menu::draw(sf::RenderWindow&)". Wszystko dobrze dołączyłem? |
|
RazzorFlame |
» 2015-06-07 10:54:29 Wydaje mi się, że w tym przypadku nie powinieneś używać inline |
|
marc_xxx Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-06-07 12:16:57 Teraz działa. Dzięki! A teraz, proszę, wytłumacz mi dlaczego w tym przypadku nie mogłem użyć funkcji inline? :D |
|
1 2 « 3 » |