Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Obliczanie rotacji po odbiciu strzały w 3D

Ostatnio zmodyfikowano 2015-06-14 15:07
Autor Wiadomość
RazzorFlame
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Obliczanie rotacji po odbiciu strzały w 3D
» 2015-06-14 15:07:08
Witam, jak mam obliczyć kąty Pitch i Yaw po odbiciu od powierzchni. Dane to:
- Kąty pod którymi leci strzała
- Normalna powierzchni

Potrafię obliczyć już względną rotację między normalną a strzałą, tylko co potem. Chciałbym aby strzała mogła się odbijać po każdej powierzchni (poziomej, pionowej i pod dowolnym nachyleniem)

Jaki jest wzór na to? Szukając w google natknąłem się tylko na grafikę 2D.

Edit: Zamykam, znalazłem rozwiązanie:
https://wiki.unrealengine.com​/Reflecting_Projectile_C%2B%2B
Pozdrawiam :)
P-133561
« 1 »
  Strona 1 z 1