[c++] Zapis gry - Odczyt wartości z zapisanego pliku i wczytanie ich do zmiennych.
Ostatnio zmodyfikowano 2016-02-28 00:46
vothan Temat założony przez niniejszego użytkownika  | 
» 2015-06-17 11:52:02 @up nie działa :C 
  EDIT:
  sorry działa ale teraz mam coś takiego w pliku save.bin 
  00005 , 00000 , 00000 , 00000 (tu jest dziwny ciąg literek z czarnym tłem (notepad++))q  | 
 | 
pekfos  | 
» 2015-06-17 11:56:51 ale teraz mam coś takiego w pliku save.bin 
  00005 , 00000 , 00000 , 00000q |  
 Podany kod ma być zamiast tego, co miałeś poprzednio, a nie razem..  | 
 | 
vothan Temat założony przez niniejszego użytkownika  | 
» 2015-06-17 11:58:57 O kur... Ale ze mnie debil :/  | 
 | 
vothan Temat założony przez niniejszego użytkownika  | 
» 2015-06-17 12:08:56 Ok zmieniłem. Działa lecz teraz jak mam wczytać wartości zapisane do zmiennych ?? znalazłem ten kodzik:  #include <stdio.h> #include <stdlib.h>
  int main() {     FILE * pFile;     long lSize;     char * buffer;     size_t result;          pFile = fopen( "myfile.bin", "rb" );     if( pFile == NULL ) { fputs( "File error", stderr ); exit( 1 ); }               fseek( pFile, 0, SEEK_END );     lSize = ftell( pFile );     rewind( pFile );               buffer =( char * ) malloc( sizeof( char ) * lSize );     if( buffer == NULL ) { fputs( "Memory error", stderr ); exit( 2 ); }               result = fread( buffer, 1, lSize, pFile );     if( result != lSize ) { fputs( "Reading error", stderr ); exit( 3 ); }                         fclose( pFile );     free( buffer );     return 0; }
 
  | 
 | 
pekfos  | 
» 2015-06-17 12:22:48 Ponownie, nie przyda się. Wczytujesz tak samo, jak zapisujesz, tylko zmieniasz nazwę funkcji na  fread(). //edit: Zapis binarny | 
 | 
Bravo555  | 
» 2016-02-28 00:46:23 Daruj sobie jakiekolwiek szyfrowanie. Po prostu zapisz liczy binarnie i do pliku dodaj sumę kontrolną wygenerowaną funkcją skrótu MD5. Podczas zapisywania zrób sumę kontrolną dla wszystkiego co zapisujesz i przy odczytywaniu oblicz tą sumę jeszcze raz i porównaj z tą, która jest w pliku. Zapewniam, że dla większości graczy to wystarczające zabezpieczenie.  | 
 | 
| 1 2 « 3 »  |