Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[c++] Zapis gry - Odczyt wartości z zapisanego pliku i wczytanie ich do zmiennych.

Ostatnio zmodyfikowano 2016-02-28 00:46
Autor Wiadomość
vothan
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-06-17 11:52:02
@up nie działa :C

EDIT:

sorry działa ale teraz mam coś takiego w pliku save.bin

00005 , 00000 , 00000 , 00000 (tu jest dziwny ciąg literek z czarnym tłem (notepad++))q
P-133671
pekfos
» 2015-06-17 11:56:51
ale teraz mam coś takiego w pliku save.bin

00005 , 00000 , 00000 , 00000q
Podany kod ma być zamiast tego, co miałeś poprzednio, a nie razem..
P-133672
vothan
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-06-17 11:58:57
O kur... Ale ze mnie debil :/
P-133673
vothan
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-06-17 12:08:56
Ok zmieniłem. Działa lecz teraz jak mam wczytać wartości zapisane do zmiennych ??

znalazłem ten kodzik:

C/C++
/* fread example: read an entire file */
#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>

int main() {
    FILE * pFile;
    long lSize;
    char * buffer;
    size_t result;
   
    pFile = fopen( "myfile.bin", "rb" );
    if( pFile == NULL ) { fputs( "File error", stderr ); exit( 1 ); }
   
    // obtain file size:
    fseek( pFile, 0, SEEK_END );
    lSize = ftell( pFile );
    rewind( pFile );
   
    // allocate memory to contain the whole file:
    buffer =( char * ) malloc( sizeof( char ) * lSize );
    if( buffer == NULL ) { fputs( "Memory error", stderr ); exit( 2 ); }
   
    // copy the file into the buffer:
    result = fread( buffer, 1, lSize, pFile );
    if( result != lSize ) { fputs( "Reading error", stderr ); exit( 3 ); }
   
    /* the whole file is now loaded in the memory buffer. */
   
    // terminate
    fclose( pFile );
    free( buffer );
    return 0;
}

P-133675
pekfos
» 2015-06-17 12:22:48
Ponownie, nie przyda się. Wczytujesz tak samo, jak zapisujesz, tylko zmieniasz nazwę funkcji na fread().

//edit:
Zapis binarny
P-133676
Bravo555
» 2016-02-28 00:46:23
Daruj sobie jakiekolwiek szyfrowanie. Po prostu zapisz liczy binarnie i do pliku dodaj sumę kontrolną wygenerowaną funkcją skrótu MD5.
Podczas zapisywania zrób sumę kontrolną dla wszystkiego co zapisujesz i przy odczytywaniu oblicz tą sumę jeszcze raz i porównaj z tą, która jest w pliku. Zapewniam, że dla większości graczy to wystarczające zabezpieczenie.
P-145378
1 2 « 3 »
Poprzednia strona Strona 3 z 3