[c++] Zapis gry - Odczyt wartości z zapisanego pliku i wczytanie ich do zmiennych.
Ostatnio zmodyfikowano 2016-02-28 00:46
vothan Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-06-17 11:52:02 @up nie działa :C
EDIT:
sorry działa ale teraz mam coś takiego w pliku save.bin
00005 , 00000 , 00000 , 00000 (tu jest dziwny ciąg literek z czarnym tłem (notepad++))q |
|
pekfos |
» 2015-06-17 11:56:51 ale teraz mam coś takiego w pliku save.bin
00005 , 00000 , 00000 , 00000q |
Podany kod ma być zamiast tego, co miałeś poprzednio, a nie razem.. |
|
vothan Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-06-17 11:58:57 O kur... Ale ze mnie debil :/ |
|
vothan Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-06-17 12:08:56 Ok zmieniłem. Działa lecz teraz jak mam wczytać wartości zapisane do zmiennych ?? znalazłem ten kodzik: #include <stdio.h> #include <stdlib.h>
int main() { FILE * pFile; long lSize; char * buffer; size_t result; pFile = fopen( "myfile.bin", "rb" ); if( pFile == NULL ) { fputs( "File error", stderr ); exit( 1 ); } fseek( pFile, 0, SEEK_END ); lSize = ftell( pFile ); rewind( pFile ); buffer =( char * ) malloc( sizeof( char ) * lSize ); if( buffer == NULL ) { fputs( "Memory error", stderr ); exit( 2 ); } result = fread( buffer, 1, lSize, pFile ); if( result != lSize ) { fputs( "Reading error", stderr ); exit( 3 ); } fclose( pFile ); free( buffer ); return 0; }
|
|
pekfos |
» 2015-06-17 12:22:48 Ponownie, nie przyda się. Wczytujesz tak samo, jak zapisujesz, tylko zmieniasz nazwę funkcji na fread(). //edit: Zapis binarny |
|
Bravo555 |
» 2016-02-28 00:46:23 Daruj sobie jakiekolwiek szyfrowanie. Po prostu zapisz liczy binarnie i do pliku dodaj sumę kontrolną wygenerowaną funkcją skrótu MD5. Podczas zapisywania zrób sumę kontrolną dla wszystkiego co zapisujesz i przy odczytywaniu oblicz tą sumę jeszcze raz i porównaj z tą, która jest w pliku. Zapewniam, że dla większości graczy to wystarczające zabezpieczenie. |
|
1 2 « 3 » |