Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Nieznana nazwa pliku (fstream)

Ostatnio zmodyfikowano 2010-02-10 21:21
Autor Wiadomość
malan
» 2010-02-10 21:14:30
I to niby w jakiej lekcji?? bo w obsłudze plików nic nie ma
Pytałeś, więc napisałem jakie lekcje są Ci potrzebne, aby napisać taki programik. W kursie jest wszystko, a że komuś się nie chce poświęcić 5 minut na zastanowienie się nad rozwiązaniem to już nie wina kursu, nie? :). Pomijam już, że nazwę pliku znamy - podają ją user.
Do rzeczy...:
C/C++
std::fstream plik;
plik.open( "nazwa_pliku.txt", std::ios::in | std::ios::out );
Jestem pewien, że gdybyś zatrzymał się na tych 2 linijkach (przez minutę przynajmniej) to wpadłbyś na to, że za "nazwa_pliku.txt" można "podstawić" zmienną. Jakiego typu zmienną? Masz trochę wyżej.

Mam za mientkie serce ;p.
P-13776
DejaVu
» 2010-02-10 21:15:53
Użytkownik (gracz itp.) poda kilka nazw plików ktore zapiszemy w string nazwa[8], i będziemy chcieli je otworzyć(zakładając że takowe istnieją)... więc moje pytanie brzmi jak to zrobić ??
Sam napisałeś, że użytkownik zna nazwy istniejących plików. Do kogo masz pretensje? Bo chyba nie do mnie :)
P-13777
Carlosss
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-02-10 21:18:54
Panie Piotrze trochę źle mnie pan zrozumiał... chodziło mi o to że my nie znamy tylko gracz który będzie grał w naszą grę zna nazwy plików...
P-13778
DejaVu
» 2010-02-10 21:21:41
Cóż... odsyłam w takim razie do lekcji w której uczymy się wczytywania tekstu do zmiennych :)

http://kursy.ddt.pl/?LessonId=14
P-13781
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2