Nieznana nazwa pliku (fstream)
Ostatnio zmodyfikowano 2010-02-10 21:21
malan |
» 2010-02-10 21:14:30 I to niby w jakiej lekcji?? bo w obsłudze plików nic nie ma Pytałeś, więc napisałem jakie lekcje są Ci potrzebne, aby napisać taki programik. W kursie jest wszystko, a że komuś się nie chce poświęcić 5 minut na zastanowienie się nad rozwiązaniem to już nie wina kursu, nie? :). Pomijam już, że nazwę pliku znamy - podają ją user. Do rzeczy...: std::fstream plik; plik.open( "nazwa_pliku.txt", std::ios::in | std::ios::out ); Jestem pewien, że gdybyś zatrzymał się na tych 2 linijkach (przez minutę przynajmniej) to wpadłbyś na to, że za "nazwa_pliku.txt" można "podstawić" zmienną. Jakiego typu zmienną? Masz trochę wyżej. Mam za mientkie serce ;p. |
|
DejaVu |
» 2010-02-10 21:15:53 Użytkownik (gracz itp.) poda kilka nazw plików ktore zapiszemy w string nazwa[8], i będziemy chcieli je otworzyć(zakładając że takowe istnieją)... więc moje pytanie brzmi jak to zrobić ??
|
Sam napisałeś, że użytkownik zna nazwy istniejących plików. Do kogo masz pretensje? Bo chyba nie do mnie :) |
|
Carlosss Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-02-10 21:18:54 Panie Piotrze trochę źle mnie pan zrozumiał... chodziło mi o to że my nie znamy tylko gracz który będzie grał w naszą grę zna nazwy plików... |
|
DejaVu |
» 2010-02-10 21:21:41 |
|
1 « 2 » |