Gra karciana - jakiej użyć biblioteki
Ostatnio zmodyfikowano 2010-02-12 22:19
piotrek_dz Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-02-12 21:17:26 Dzięki za odpowiedzi. Ferie się zaczęły więc odpalam Visuala i jazda xD Jeśli mi się uda to pochwale się projektem :]
Pozdrawiam.
|
|
Elaine |
» 2010-02-12 22:06:05 Praca nad dużymi projektami w grupie to moja codzienność... Dobra, możliwe że faktycznie masz rację, że C++ jest tak denne - jeszcze nigdy nie pisałem nic większego w C++, zwykle mam do tego lepsze języki, w których często bywa (jeśli się porządnie pisze kod), że nawet nie trzeba debugować, bo jak coś nie działa, to wiadomo, co nawaliło i z jakiego powodu. Ewentualnie to po prostu dostanę niezgodność typów (sic!). |
|
WinerFresh |
» 2010-02-12 22:19:36 Dobry debugger to dobra rzecz, ale nie zawsze wszystko idzie zdebuggować, a do tego tak jak powiedział @f.a.l., że często jak się pisze kod ładnie i zgodnie z zasadami to debugger nie jest potrzebny. Ja np. jeszcze nigdy w życiu nie debuggowałem Ruby, dlaczego?? Bo konwekcja jest taka, że od razu wyłapujesz błąd. |
|
1 « 2 » |