Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Gra karciana - jakiej użyć biblioteki

Ostatnio zmodyfikowano 2010-02-12 22:19
Autor Wiadomość
piotrek_dz
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-02-12 21:17:26
Dzięki za odpowiedzi. Ferie się zaczęły więc odpalam Visuala i jazda xD Jeśli mi się uda to pochwale się projektem :]

Pozdrawiam.
P-13832
Elaine
» 2010-02-12 22:06:05
Praca nad dużymi projektami w grupie to moja codzienność... Dobra, możliwe że faktycznie masz rację, że C++ jest tak denne - jeszcze nigdy nie pisałem nic większego w C++, zwykle mam do tego lepsze języki, w których często bywa (jeśli się porządnie pisze kod), że nawet nie trzeba debugować, bo jak coś nie działa, to wiadomo, co nawaliło i z jakiego powodu. Ewentualnie to po prostu dostanę niezgodność typów (sic!).
P-13835
WinerFresh
» 2010-02-12 22:19:36
Dobry debugger to dobra rzecz, ale nie zawsze wszystko idzie zdebuggować, a do tego tak jak powiedział @f.a.l., że często jak się pisze kod ładnie i zgodnie z zasadami to debugger nie jest potrzebny. Ja np. jeszcze nigdy w życiu nie debuggowałem Ruby, dlaczego?? Bo konwekcja jest taka, że od razu wyłapujesz błąd.
P-13836
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2