Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML2] Platformówka a bounding box collision

Ostatnio zmodyfikowano 2015-07-08 14:07
Autor Wiadomość
Patrycjerz
» 2015-07-08 11:49:30
Więc, jak sądziłem, chodziło o przejęzyczenie. Oczywiście, żaden kod sprawdzający kolizje nie zadziała, gdy obiekt poruszymy tak, że po przesunięciu przeniknie przeszkodę i nadal nie będzie się z nią stykać (przy dużych prędkościach), a tak dla uściślenia, to każdy algorytm sprawdzający kolizje, wg waszych uwag, powoduje "tunelowanie" :)
P-134439
pekfos
» 2015-07-08 12:03:04
a tak dla uściślenia, to każdy algorytm sprawdzający kolizje, wg waszych uwag, powoduje "tunelowanie" :)
Bzdury piszesz.
P-134441
Patrycjerz
» 2015-07-08 14:07:17
Ludzie, jeśli macie jakieś uwagi co do moich postów, to przynajmniej napiszcie, w czym problem, a nie dogryzacie. Możliwe, że ja czegoś nie wiem i chce się dowiedzieć, jaki jest problem w moim rozumowaniu. Pisanie, że "bzdury piszesz" chyba mija się z celem.
P-134451
1 2 « 3 »
Poprzednia strona Strona 3 z 3