[SFML2] Platformówka a bounding box collision
Ostatnio zmodyfikowano 2015-07-08 14:07
Patrycjerz |
» 2015-07-08 11:49:30 Więc, jak sądziłem, chodziło o przejęzyczenie. Oczywiście, żaden kod sprawdzający kolizje nie zadziała, gdy obiekt poruszymy tak, że po przesunięciu przeniknie przeszkodę i nadal nie będzie się z nią stykać (przy dużych prędkościach), a tak dla uściślenia, to każdy algorytm sprawdzający kolizje, wg waszych uwag, powoduje "tunelowanie" :) |
|
pekfos |
» 2015-07-08 12:03:04 a tak dla uściślenia, to każdy algorytm sprawdzający kolizje, wg waszych uwag, powoduje "tunelowanie" :) |
Bzdury piszesz. |
|
Patrycjerz |
» 2015-07-08 14:07:17 Ludzie, jeśli macie jakieś uwagi co do moich postów, to przynajmniej napiszcie, w czym problem, a nie dogryzacie. Możliwe, że ja czegoś nie wiem i chce się dowiedzieć, jaki jest problem w moim rozumowaniu. Pisanie, że "bzdury piszesz" chyba mija się z celem. |
|
1 2 « 3 » |