Klawisz uruchamiania/działania
Ostatnio zmodyfikowano 2015-07-08 02:03
Dron Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Klawisz uruchamiania/działania » 2015-07-07 23:06:43 Witam , Program C++ działa po uruchomieniu - brzmi idiotycznie wiem. Chodzi mi o to żeby program był uruchomiony , ale działa tylko wtedy jak go włączę klawiszem z klawiatury np D na zasadzie przytrzymania klawisza (trzymam działa, puszczam nie działa). Program odpowiada za ruch myszki zwalnia/przyspiesza. Ma ktoś pomysł jak to zrealizować ? |
|
Piastlis |
» 2015-07-07 23:09:37 Tak jest i nie wiesz o co chodzi czy tak ma być?
|
|
Dron Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-07-07 23:10:38 tak ma być ... |
|
Piastlis |
» 2015-07-07 23:35:07 Chwilka.Jakichś czas temu chciałem podobnie wykorzystać klawiaturę.Rozszerzenie Flashgot.Uruchomienie bez klawisza to normalne ściąganie,jak jeden klawisz to filmik w Vlc a jak drugi to Mpe.Sprawa nie okazała się taka prosta jak myślałem ale bez problemu można uzyskać od systemu informację o wciśnięciu klawiszy lewy alt,prawy alt,lewy ctrl,prawy ctrl.Mam te informacje na twardzielu który jest w tym momencie niedostępny.Licznik pokazuje 30 min.:) |
|
akwes |
» 2015-07-07 23:35:19 Znaleźć bibliotekę, która pozwala odczytywać stan klawiatury i zdarzenia myszki.
Następnie znaleźć bibliotekę, które pozwolą mierzyć czas, jeżeli ma się wykonywać określona ilość reakcji w określonym czasie.
Następnie wykonać pętlę reagującą na zdarzenia. |
|
Dron Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-07-08 00:19:12 co bo obsługi myszki , to to działa , z tym klawiszem żeby to połączyć , próby podjąłem ..., szukałem , ale za cienki jestem dlatego pozwoliłem sobie tu dopytać |
|
Piastlis |
» 2015-07-08 02:03:03 Przeprowadziłem się na SSD i jest rewelka:) Przechwytywanie zdarzeń to zły pomysł.Jak naciśniesz klawisz o 0.01s za szybko to system stwierdzi że to twojego programu nie dotyczy. Ale zawsze możesz zapytać się o klawisze funkcyjne.Funkcja GetAsyncKeyState .Info znajdziesz w necie.Na pewno istnieją biblioteki potrafiące odczytać stan klawiatury na bieżąco.Każda gra to potrafi. |
|
« 1 » |