Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Klawisz uruchamiania/działania

Ostatnio zmodyfikowano 2015-07-08 02:03
Autor Wiadomość
Dron
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Klawisz uruchamiania/działania
» 2015-07-07 23:06:43
Witam ,
Program C++ działa po uruchomieniu - brzmi idiotycznie wiem. Chodzi mi o to żeby program był uruchomiony , ale działa tylko wtedy jak go włączę klawiszem z klawiatury np D na zasadzie przytrzymania klawisza (trzymam działa, puszczam nie działa). Program odpowiada za ruch myszki zwalnia/przyspiesza. Ma ktoś pomysł jak to zrealizować ?
P-134430
Piastlis
» 2015-07-07 23:09:37
Tak jest i nie wiesz o co chodzi czy tak ma być?
P-134431
Dron
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-07-07 23:10:38
tak ma być ...
P-134432
Piastlis
» 2015-07-07 23:35:07
Chwilka.Jakichś czas temu chciałem podobnie wykorzystać klawiaturę.Rozszerzenie Flashgot.Uruchomienie bez klawisza to normalne ściąganie,jak jeden klawisz to  filmik w Vlc a jak drugi to Mpe.Sprawa nie okazała się taka prosta jak myślałem ale bez problemu można uzyskać od systemu informację o wciśnięciu klawiszy lewy alt,prawy alt,lewy ctrl,prawy ctrl.Mam te informacje na twardzielu który jest w tym momencie niedostępny.Licznik pokazuje 30 min.:) 
P-134433
akwes
» 2015-07-07 23:35:19
Znaleźć bibliotekę, która pozwala odczytywać stan klawiatury i zdarzenia myszki.

Następnie znaleźć bibliotekę, które pozwolą mierzyć czas, jeżeli ma się wykonywać określona ilość reakcji w określonym czasie.

Następnie wykonać pętlę reagującą na zdarzenia.
P-134434
Dron
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-07-08 00:19:12
co bo obsługi myszki , to to działa , z tym klawiszem żeby to połączyć , próby podjąłem ..., szukałem , ale za cienki jestem dlatego pozwoliłem sobie tu dopytać
P-134435
Piastlis
» 2015-07-08 02:03:03
Przeprowadziłem się na SSD i jest rewelka:)
Przechwytywanie zdarzeń to zły pomysł.Jak naciśniesz klawisz o 0.01s za szybko to system stwierdzi że to twojego programu nie dotyczy. Ale zawsze możesz zapytać się o klawisze funkcyjne.Funkcja GetAsyncKeyState .Info znajdziesz w necie.Na pewno istnieją biblioteki potrafiące odczytać stan klawiatury na bieżąco.Każda gra to potrafi.
P-134436
« 1 »
  Strona 1 z 1