Problem z IF
Ostatnio zmodyfikowano 2015-07-08 19:44
Rikard Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Problem z IF » 2015-07-08 18:51:00 int Gra::KarczmaStaryGigant( Istota Gracz ) { int zKSG; cout << "Wszedles do karczmy.Nie działo się w niej nic nowego." "\nKarczmarz szoruje ladę, pijacy tarzają się po podłodze." "\nGra typowa wiejska muzyka" "\nDominują ciepłe kolory" "\nZapach świeżego mięsa pobudza apetyt" "\n[1]Kup piwo[20GOLD]" "\n[2]Porozmawiaj z karczmarzem" "\n[3]Wyjdz"; cout << "\nWybor:"; cin >> zKSG; system( "cls" ); switch( zKSG ) { case 1: KupJedzenie( gracz ); } return 0; }
int Gra::KupJedzenie( Istota gracz ) { if( gracz.zloto >= 10 ) { cout << "Kupiles piwo!"; } if( gracz.zloto < 10 ) { cout << KarczmaStaryGigant( gracz ); return 0; } }
Problem jest taki, że nawet jeśli ustawię zloto gracza więcej niż 10 to i tak wywoływana jest funkcja KarczmaStaryGigant if( gracz.zloto < 10 ) { cout << KarczmaStaryGigant( gracz ); return 0; }
A w warunku jest jasno powiedziane - gracz.zloto < 10. Proszę o pomoc. |
|
pekfos |
» 2015-07-08 19:44:28 Gdzie to ustawiasz? Na pewno chcesz przekazywać wszędzie gracz przez wartość? |
|
« 1 » |