Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] Dlaczego obiekt sf::Event jest ciągle tworzony w pętli gry?

Ostatnio zmodyfikowano 2015-07-09 09:45
Autor Wiadomość
Patrycjerz
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML] Dlaczego obiekt sf::Event jest ciągle tworzony w pętli gry?
» 2015-07-08 20:09:20
Witajcie,
oczywiście pytanie bardziej z ciekawości, niż z problemów z programem. Dlaczego obiekt sf::Event jest ciągle tworzony w pętli gry, zamiast stworzyć go raz i tyle? Wiem, mogę sobie zrobić to jak mi się żywnie podoba, ale wg oficjalnego przykładu na głównej stronie biblioteki tak ma być, no ale dlaczego? Oto jest pytanie :D
P-134469
pekfos
» 2015-07-08 20:23:37
W myśl zasady 'nie twórz zmiennych za daleko od miejsca użycia'.
P-134470
Patrycjerz
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-07-08 20:36:49
Może i to prawda, ale ta zmienna byłaby np. poza pętlą, a nie w niej. Chyba ten problem jest wyimaginowany :) Ale kto wie, co miał poeta na myśli (autor/zy biblioteki).

EDIT: A tak poza tym, to, jak się nie mylę, takie ciągłe tworzenie obiektu pożera moc, czy nie?
P-134471
pekfos
» 2015-07-08 20:41:10
takie ciągłe tworzenie obiektu pożera moc, czy nie?
Niekoniecznie.
P-134472
akwes
» 2015-07-09 09:45:41
Kod ma być najpierw czytelny a dopiero potem optymalizowany i to tylko i tylko wtedy kiedy zajdzie taka potrzeba i ktoś testując pokaże (pokaże, a nie zgadnie) wąskie gardło. Na pewno masz więcej i to dużo gorszych miejsc w programie, które będą wymagać optymalizacji.
P-134492
« 1 »
  Strona 1 z 1