Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

tworzenie pojemników

Ostatnio zmodyfikowano 2015-07-16 15:37
Autor Wiadomość
michal11
» 2015-07-16 10:45:08
każdy rodzaj zachowuje się trochę inaczej od pozostałych

Od tego właśnie jest polimorfizm.
P-134736
Quirinnos
» 2015-07-16 12:14:19
Nie lepiej dać abstrakcyjną klasę np. Enemy, po niej po prostu klasy dziedziczące (enemy_black, enemy_green, itp.), które będą miały różne metody ruchu, strzał czy czego tam sobie życzysz. Potem jakiś vector wskaźników na klasę bazową i w zależności od jakiegoś tam wyboru/losowania, tworzyć odpowiedniego wroga?  
P-134739
aaadam
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-07-16 12:42:44
tak chce zrobić, ale co z problemem gdy bede trzymał wszystkie enemy w jednym wektorze to musze wiedzieć w którym miejscu są jeżeli mam losować tylko dany typ
P-134742
pekfos
» 2015-07-16 13:32:03
Utwórz kontener z adresami obiektów danego typu i wylosuj element. Jeśli znasz ilość elementów danego typu w ogólnym kontenerze, możesz wylosować numer elementu i odliczyć n-ty element danego typu.
P-134746
aaadam
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-07-16 15:37:25
dobre podejście mogę dodać zmienną static short int counter;  konstruktorem i destruktorem inkrementować lub dekrementować, będę znał ile jest obiektów danego typu, chyba temat zamknięty
P-134757
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2