Struktura znaleziona w poradniku - potrzebuje tłumacza
Ostatnio zmodyfikowano 2015-07-16 13:58
executor1909 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Struktura znaleziona w poradniku - potrzebuje tłumacza » 2015-07-16 13:51:07 Witam, swego czasu uczyłem się C++ m. in. z tego poradnika i postanowiłem stworzyć grę 2d. Znalazłem tutaj ciekawy poradnik "Wytwarzanie gier 2d" i pomyślałem, że z niego skorzystam. Pierwszy problem pojawił się tutaj: struct RObiekt { double x; double y; RObiekt( double f_x = 0.0, double f_y = 0.0 ) : x( f_x ) , y( f_y ) { } };
Wiem, czym są dwie pierwsze liczby typu double, ale nie bardzo rozumiem czym jest to coś dalej. Kilku rzeczy nie pamiętam zbyt dobrze, szukałem podobnego kodu w "Kursie C++", lecz bezskutecznie (możliwe, że po prostu jestem ślepy). Mógłby mi ktoś wytłumaczyć co to takiego? |
|
1aam2am1 |
» 2015-07-16 13:53:51 Jest to konstruktor przyjmujący dwie liczby double, który ustawia stan początkowy tych liczb.
|
|
executor1909 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-07-16 13:58:24 Faktycznie! Nie mogłem skojarzyć sobie jego budowy. Dziękuję bardzo za pomoc, tyle wystarczy. :) |
|
« 1 » |