Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Struktura znaleziona w poradniku - potrzebuje tłumacza

Ostatnio zmodyfikowano 2015-07-16 13:58
Autor Wiadomość
executor1909
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Struktura znaleziona w poradniku - potrzebuje tłumacza
» 2015-07-16 13:51:07
Witam, swego czasu uczyłem się C++ m. in. z tego poradnika i postanowiłem stworzyć grę 2d. Znalazłem tutaj ciekawy poradnik "Wytwarzanie gier 2d" i pomyślałem, że z niego skorzystam. Pierwszy problem pojawił się tutaj:
C/C++
struct RObiekt
{
    double x;
    double y;
   
    RObiekt( double f_x = 0.0, double f_y = 0.0 )
        : x( f_x )
         , y( f_y )
    { }
}; //struct RObiekt

Wiem, czym są dwie pierwsze liczby typu double, ale nie bardzo rozumiem czym jest to coś dalej. Kilku rzeczy nie pamiętam zbyt dobrze, szukałem podobnego kodu w "Kursie C++", lecz bezskutecznie (możliwe, że po prostu jestem ślepy). Mógłby mi ktoś wytłumaczyć co to takiego?
P-134748
1aam2am1
» 2015-07-16 13:53:51
Jest to konstruktor przyjmujący dwie liczby double, który ustawia stan początkowy tych liczb.
P-134749
executor1909
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-07-16 13:58:24
Faktycznie! Nie mogłem skojarzyć sobie jego budowy. Dziękuję bardzo za pomoc, tyle wystarczy. :)
P-134750
« 1 »
  Strona 1 z 1