SFML - poruszanie się postacią.
Ostatnio zmodyfikowano 2015-07-16 20:41
Patrycjerz |
» 2015-07-16 19:15:22 |
|
executor1909 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-07-16 19:28:28 Wielkie dzięki! Bardzo mi się przyda, potrzebuje trochę poradników, bo jestem mocno początkujący :D |
|
bingo009 |
» 2015-07-16 19:34:02 |
|
Patrycjerz |
» 2015-07-16 19:36:21 Bingo, czytasz mi w myślach :D Ja też miałem zapodać tę stronę, ale pomyślałem, że tamta jest lepsza (więcej informacji). |
|
bingo009 |
» 2015-07-16 19:37:25 Dla początkującego w sam raz. Pisany bardzo prostym językiem, ładnie objaśniony dlaczego tak, a nie inaczej :D |
|
executor1909 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-07-16 20:02:07 Jeszcze raz dziękuję wszystkim za pomoc! Jutro wyjeżdżam na 10 dni, jak będę miał wolny czas to poczytam o tej pętli czasu rzeczywistego. Tymczasem wątek zamykam, w razie problemów stworzę nowe :) |
|
Patrycjerz |
» 2015-07-16 20:41:37 Klasa sf::Clock umożliwia zwrócenie czasu za pomocą metody getElapsedTime. Taki czas (obiekt sf::Time) trzeba przerobić na normalne liczby. W tym celu stosuje się metody zależne od sytuacji: asSeconds, asMilliseconds i asMicroseconds. Podam ci podsumowujący przykład: sf::Clock zegar; sf::Time czas;
float sekundy; sf::Int32 milisekundy; sf::Int64 mikrosekundy;
czas = zegar.getElapsedTime();
sekundy = czas.asSeconds(); milisekundy = czas.asMilliseconds(); mikrosekundy = czas.asMicroseconds();
Ważne jest to, że czas liczony przez sf::Clock ma swój początek od stworzenia tego obiektu albo od restartu zegara metodą restart. Oczywiście najlepiej przeczytać dokumentacje tych dwóch obiektów: http://www.sfml-dev.org/documentation/2.3.1/classsf_1_1Clock.php, http://www.sfml-dev.org/documentation/2.3.1/classsf_1_1Time.php. |
|
1 « 2 » |