client-server działający poza siecią lokalną
Ostatnio zmodyfikowano 2015-07-24 15:24
Nazgul Temat założony przez niniejszego użytkownika |
client-server działający poza siecią lokalną » 2015-07-20 23:38:30 Witam! zmagam się już całkiem sporo czasu z napisaniem programu - komunikatora. Program ma działać na zasadzie komunikacji client-client (jeden client na początku ustawia się jako server, drugi się z nim łączy), cały program jest napisany, tylko problemem jest połączenie dwóch komputerów, które są poza siecią lokalną(w sieci lokalnej wszystko działa bez zarzutu). schemat programu: #include "winsock2.h"
WSAStartup( MAKEWORD( 2, 2 ), & wsaData ); socket( AF_INET, SOCK_STREAM, 0 ); sockaddr_in clientService; clientService.sin_family = AF_INET; clientService.sin_addr.s_addr = INADDR_ANY; clientService.sin_port = htons( 10000 ); bind( socket_,( SOCKADDR * ) & clientService, sizeof( clientService ) ); listen( socket_, 10 ); accept( socket_, NULL, NULL );
WSAStartup( MAKEWORD( 2, 2 ), & wsaData ); socket( AF_INET, SOCK_STREAM, 0 ); sockaddr_in clientService; clientService.sin_family = AF_INET; clientService.sin_addr.s_addr = clientService.sin_port = htons( 10000 ); connect( socket_,( SOCKADDR * ) & clientService, sizeof( clientService ) );
Proszę, żeby ktoś nakierował mnie w jaki sposób sprawić, żeby program działał między dwoma komputerami z dwóch końców świata |
|
pekfos |
» 2015-07-21 14:07:09 |
|
Chlorek |
» 2015-07-22 17:50:08 NAT to pewne zło tego świata wraz z pozytywami (lecz zwykle dostrzegamy te negatywne efekty). Nie korzystałem, ale polecam sprawdzić http://samy.pl/pwnat. |
|
Nazgul Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-07-24 15:24:13 Dzięki wielkie, teraz już rozumiem czemu nie działa i wiem co muszę wiedzieć, żeby działało;D |
|
« 1 » |