[GLUT, C++] Kontrolki WinAPI w GLUT
Ostatnio zmodyfikowano 2015-08-10 22:11
Cansisti Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[GLUT, C++] Kontrolki WinAPI w GLUT » 2015-08-10 15:37:55 Cześć Napisałem program OpenGL/WinAPI (używając freeglut) w którym mam 2 okna stworzone przez funkcję glutCreateWindow(). W jednym OpenGL renderuje obraz, a w drugim mam kontrolki WinAPI którymi chciałbym wpływać na rednerowany obraz (np. antyaliasing itp). Freeglut jest napisany w WinAPI więc nie ma problemów ze zgodnością (chyba), ale nie mogę znaleźć sposobu żeby odebrać komunikat o naciśnięciu przycisku. Ktoś ma pomysł? |
|
Monika90 |
» 2015-08-10 19:32:49 Utwórz to okno dla kontrolek za pomocą CreateWindowEx |
|
SocrateZ |
» 2015-08-10 21:59:54 |
|
Cansisti Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-08-10 22:11:01 Niestety nie znam jeszcze OpenGL na tyle żeby nie korzystać z glut :) Spróbuję z CreateWindowEx, może zadziała, dzięki :)
Zadziałało z CreateWindowEx, dziękuję! |
|
« 1 » |