[SFML 2.2] Tło menu gry
Ostatnio zmodyfikowano 2015-08-11 13:43
executor1909 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.2] Tło menu gry » 2015-08-11 13:30:36 Chciałbym dodać do menu mojej gry ładne tło. Ustawiłem sobie sprita i załadowałem. Wszystko działa poprawnie, ale jest jeden problem. Obraz ma rozdzielczość 1920x1080px, a mój komputer (a także okno programu) ma 1366x768px. Starałem się przeskalować go w taki sposób: background.setScale( 1366 / 1920, 768 / 1080 );
Lecz po zastosowaniu takiego czegoś program ma czarne, domyślne tło i nie wyświetla tego obrazu. W jaki sposób mógłbym użyć tej tekstury nie zmieniając jej rozdzielczości w pliku, tylko w programie? |
|
pekfos |
» 2015-08-11 13:40:41 Ustaw niezerową skalę, choćby tak background.setScale( 1366 / 1920.f, 768 / 1080.f );
|
|
executor1909 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-08-11 13:43:38 Dzięki wielkie, wygląda bardzo ładnie. Nie pomyślałem, że program może zaokrąglać wynik w dół, byłem pewien, że traktuje te wartości jako float. Zapamiętam na przyszłość :D |
|
« 1 » |