Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Kontener Vector i "vector subscript out of range"

Ostatnio zmodyfikowano 2015-08-17 22:44
Autor Wiadomość
Monika90
» 2015-08-17 22:26:18
Gdy manipulujesz oknem to twoja animacja się zatrzymuje, przez co krok czasowy robi się duży i kule tunelują przez przeszkody - użyj pętli stałokrokowej.

EDIT
Ewentualnie zamiast pętli stałokrokowej możesz po prostu poprawić wykrywanie kolizji. Jeżeli kula jest poza prostokątem w którym ma się poruszać, to oprócz tego, że zmieniasz jej prędkość na przeciwną, cofnij ją tak by znalazła się w tym prostokącie.
P-136452
pasierdamian
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-08-17 22:44:22
Jak moge wrzucić to do petli stałokrokowej jesli uzywam operatora i<49

sf::Time timeSinceLastUpdate = sf::Time::Zero;
sf::Time TimePerFrame = sf::seconds(1.f / 40.f);

auto dt = stoper.restart().asSeconds();
int i =1;
while (timeSinceLastUpdate > TimePerFrame)
{
i++;
ball[i].Move(xSpeed[i] *dt, ySpeed[i] * dt);
tekst[i].Move(xSpeed[i] *dt, ySpeed[i] * dt);
}
P-136455
1 2 « 3 »
Poprzednia strona Strona 3 z 3