Kontener Vector i "vector subscript out of range"
Ostatnio zmodyfikowano 2015-08-17 22:44
Monika90 |
» 2015-08-17 22:26:18 Gdy manipulujesz oknem to twoja animacja się zatrzymuje, przez co krok czasowy robi się duży i kule tunelują przez przeszkody - użyj pętli stałokrokowej.
EDIT Ewentualnie zamiast pętli stałokrokowej możesz po prostu poprawić wykrywanie kolizji. Jeżeli kula jest poza prostokątem w którym ma się poruszać, to oprócz tego, że zmieniasz jej prędkość na przeciwną, cofnij ją tak by znalazła się w tym prostokącie. |
|
pasierdamian Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-08-17 22:44:22 Jak moge wrzucić to do petli stałokrokowej jesli uzywam operatora i<49 sf::Time timeSinceLastUpdate = sf::Time::Zero; sf::Time TimePerFrame = sf::seconds(1.f / 40.f);
auto dt = stoper.restart().asSeconds(); int i =1; while (timeSinceLastUpdate > TimePerFrame) { i++; ball[i].Move(xSpeed[i] *dt, ySpeed[i] * dt); tekst[i].Move(xSpeed[i] *dt, ySpeed[i] * dt); }
|
|
1 2 « 3 » |