[SFML 2] Kształty z ograniczoną widzialnością?
Ostatnio zmodyfikowano 2015-08-29 17:32
notabigthreat Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2] Kształty z ograniczoną widzialnością? » 2015-08-29 16:22:22 Mam dwa kształty. Chcę, by była widzialna tylko ta część pierwszego (na obrazku czerwonego), która przesłania drugi (zielony). Jakieś pomysły, jak to osiągnąć z pomocą SFML? |
|
1aam2am1 |
» 2015-08-29 17:32:11 Wszystko zależy czym jest obiekt czerwony: a)teksturą - możemy wtedy dodać ją do wcześniej stworzonego Shape-a lub mamy VertexArray i teksturę w RendererStates b)coś innego - rysujemy to na RendererTexture koloru (0,0,0,0) - czyli całkowita przezroczystość następnie robimy podpunkt nr. a |
|
« 1 » |