[ C++ ] Dokładny timer
Ostatnio zmodyfikowano 2015-09-07 08:45
Dwunogalek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[ C++ ] Dokładny timer » 2015-09-03 17:59:58 Witam, Czy jest jakiś sposób na dokładniejszy odczyt upływu czasu niż do 1 milisekundy ? Chodzi o przemieszczanie obiektu po ekranie, co jeden pixel, i zależy mi na jego szybszym przemieszczaniu, np. 0.2 ms. Próbowałem zarówno z GetTickCount() i clock() np.
clock() - prevTime > 0.2 clock() * 10 - prevTime > 2
ale to powodowało, że warunek zawsze był spełniony i obiekt latał po swojemu, a zależy mi na kontroli jego prędkości... Chyba że źle się za to biorę, i jest jakieś inne rozwiązanie. Z góry dziękuję :) |
|
pekfos |
» 2015-09-03 19:21:49 QueryPerformanceCounter(). |
|
Fireho |
» 2015-09-04 18:00:45 std::chrono::high_resolution_clock |
|
Dwunogalek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-09-07 08:45:33 Wielkie dzieki ;) |
|
« 1 » |