Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[ C++ ] Dokładny timer

Ostatnio zmodyfikowano 2015-09-07 08:45
Autor Wiadomość
Dwunogalek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[ C++ ] Dokładny timer
» 2015-09-03 17:59:58
Witam,
Czy jest jakiś sposób na dokładniejszy odczyt upływu czasu niż do 1 milisekundy ?
Chodzi o przemieszczanie obiektu po ekranie, co jeden pixel, i zależy mi na jego szybszym przemieszczaniu, np. 0.2 ms.
Próbowałem zarówno z GetTickCount() i clock() np.

clock() - prevTime > 0.2
clock() * 10 - prevTime > 2

ale to powodowało, że warunek zawsze był spełniony i obiekt latał po swojemu, a zależy mi na kontroli jego prędkości...
Chyba że źle się za to biorę, i jest jakieś inne rozwiązanie.
Z góry dziękuję :)
P-137229
pekfos
» 2015-09-03 19:21:49
QueryPerformanceCounter().
P-137231
Fireho
» 2015-09-04 18:00:45
std::chrono::high_resolution_clock
P-137263
Dwunogalek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-09-07 08:45:33
Wielkie dzieki ;)
P-137307
« 1 »
  Strona 1 z 1