Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

pliki wideo

Ostatnio zmodyfikowano 2010-02-27 20:23
Autor Wiadomość
Geno
Temat założony przez niniejszego użytkownika
pliki wideo
» 2010-02-27 20:19:50
Przerobiłem część lekcji o C++ (w tym troszkę posiedziałem w allegro) ale ciągle nie mogę, nawet w internecie znaleść rozwiązania na pewien problem. Chciałbym w allegro stworzyć standardowy ekran, ale zamiast wyświetlać (często kiepsko zrobioną) grafikę 2D, wolałbym używać grafiki 3D z gotowych gier. O co chodzi? Ludek który ma kilka klatek jest dziwny. Gdyby zastąpić go filmem walki z obliviona albo morrowinda byłoby dużo lepiej.

Chciałbym napisać program który wyświetli jakiś film w ustalonym z góry pragmęcie ekranu albo na całej jego szerokości.

We wszystkich grach spotykam się z pięknie zrobionym intro, które ma grafikę 20x lepszą niż w grze realnej. Jest to jak mniemam jakiś filmik nagrany w folderze z plikiem, chciałbym wiedzieć jakimi komendami można takie coś obsługiwać, jakie biblioteki są potrzebne, jaki ma być format filmu, jak go wyłączyć (tak żeby po prostu zniknął z ekranu).

Jest coś takiego możliwe wogóle?
P-14255
Thud
» 2010-02-27 20:23:38
Łoo... Hmm...
To można zrobić tak - kamera z boku i zapisywanie kolejnych klatek animacji do pliku rastarowego...
Ale czyż nie lepiej nauczyć się obsługi 3D?

Hmm... Poczytaj coś o formacie .bik.
P-14257
« 1 »
  Strona 1 z 1