Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

C++ allegro Split screen

Ostatnio zmodyfikowano 2010-03-08 18:33
Autor Wiadomość
szyx_yankez
» 2010-03-08 17:58:34
C/C++
g ł upie pytanie.jak znasz j ę zyk( jak nie to zostaw tworzenie gier )
i umiesz troch ę kombinowa ć to mo ż esz zrobi ć wszystko.
Swięte słowa, czasami pytania forumowiczów wydają mi się śmieszne lub poprstu, a nie ważne jakie. Ale jak już malan napisał " nie chcesz nie pomagaj" - nobo nikt nikomu nie nakazuje, ale jak by tak każdy myslał to było by tu te 2000 tematów, z liczbą postów 1, bo w pewnym sensie, pomagając innym tracimy też swój cenny czas, a co za tym idzie, wpewnym stopniu nie chcę się go tracić, bo możemy go wykorzystać na swoje hobby (lub coś innego), ale cóż.
P-14771
pekfos
» 2010-03-08 17:58:35
po prostu robisz dwie BITMAPy wyświetlasz na nie mapy, postacie, przedmioty,
tak jak na buforze zwykłej gry. wyświetlasz je na bufor obok siebie,
przykrywasz ramką i masz.

#up: nie zawsze: czy interface zrobiony w 2d, nałożony na grafikę 3d
gry strategicznej i RPG różni się czymś jeszcze poza przyciskami?
P-14772
filip2012
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-03-08 18:33:36
Dzięki za pomoc ;) Temat zamknięty :P
P-14777
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2