Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Ksiazka o allegro.

Ostatnio zmodyfikowano 2010-03-14 18:37
Autor Wiadomość
steckel
» 2010-03-13 16:57:28
Lepiej naucz się Allegro5
P-14972
Bartaz
Temat założony przez niniejszego użytkownika
...
» 2010-03-13 17:01:28
Ale chodzi mi o taki tutorial gdzie pomijane jest takie cos jak np wczytac bitmape chodzi mi o takie cos jak jest na stronie easykoder'a np kolizja scrolowanie bitmapy obroty itp
P-14973
steckel
» 2010-03-13 18:03:29
Kolizje to raczej algorytmy, a nie allegro, a obroty i scrolowanie (w tym przypadku bitmapy rozumiem jako rozciąganie) są w linku, który podawałem tylko, że w Allegro5.
P-14977
szyx_yankez
» 2010-03-13 20:00:31
C/C++
[...] scrolowanie( w tym przypadku bitmapy rozumiem jako rozci ą ganie )[...]
To źle rozumiesz. Scrollowanie to inaczej przewijanie mapy(np. naciskamy keyup i wtedy to nie ludek idzie w góre tylko mapa przewija ).

P-14987
steckel
» 2010-03-13 20:35:20
Wiem o tym, ale próbowałem to jakoś odnieść do bitmapy, bo jak tu przewijać bitmapę?
P-14992
Bartaz
Temat założony przez niniejszego użytkownika
...
» 2010-03-13 20:46:42
Wiec nie ma chyba żadnej ksiazki o allegro:(
A jakis inny tutorial znacie oprocz z tej strony i easykodera...
P-14993
szyx_yankez
» 2010-03-13 21:41:52
C/C++
Wiem o tym, ale pr ó bowa ł em to jako ś odnie ś ć do bitmapy, bo jak tu przewija ć bitmap ę ?
Normalnie. Przewijanie możemy rozumieć jako zmianę pozycij danej bitmapy, a to chyba się da, nie?
P-14994
steckel
» 2010-03-13 21:59:24
W sumie twoja interpretacja jest sensowniejsza.
P-14996
1 « 2 » 3
Poprzednia strona Strona 2 z 3 Następna strona