[WinAPI] Pixele, a edytor dialogów.
Ostatnio zmodyfikowano 2015-12-01 22:01
Pawlo3 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[WinAPI] Pixele, a edytor dialogów. » 2015-11-30 20:17:29 Czemu, kiedy w edytorze dialogów (dla przykładu) dodam n.p. przycisk z lewym górnym rogiem na współrzędnych X60 Y60, a jak użyje funkcji: SetPixel( dcWnd, 60, 60, 0x0000ff ); to piksel ewidentnie nie pokazuje się w lewym górnym rogu przycisku. Czy to zależy od czcionki dialogu? Mam kompilator Pelles C IDE. |
|
carlosmay |
» 2015-11-30 21:24:53 Rozmiar okna dialogowego przeliczny jest względem rozmiaru czcionki, więc jednostki wymiaru nie odzwierciedlają punktów rozdzielczości. Okno dialogowe |
|
Pawlo3 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
A znasz jakieś przeliczniki? » 2015-12-01 20:06:18 N.p. Dla czcionki Tahoma rozmiaru 11. |
|
carlosmay |
» 2015-12-01 22:01:22 LONG przelicznik = GetDialogBaseUnits(); //pobieram przelicznik pixelX = (szerokoscOkienka * LOWORD(przelicznik)) / 4; //szerokosc w pixelach pixelY = (wysokoscOkienka * HIWORD(przelicznik)) / 8; //wysokosc w pixelach GetDialogBaseUnits() msdn |
|
« 1 » |