[SDL] Problem z plikiem exe.
Ostatnio zmodyfikowano 2010-03-17 18:09
malan |
» 2010-03-16 21:51:02 Hmmm... może masz racje :). Trzeba uzbroić się w cierpliwość :D... |
|
TheLukon Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-03-17 18:00:49 #include <SDL.h> #include <string>
const int SCREEN_WIDTH = 640; const int SCREEN_HEIGHT = 480; const int SCREEN_BPP = 32;
SDL_Surface * message = NULL; SDL_Surface * background = NULL; SDL_Surface * screen = NULL;
SDL_Surface * load_image( std::string filename ) { SDL_Surface * loadedImage = NULL; SDL_Surface * optimizedImage = NULL; loadedImage = SDL_LoadBMP( filename.c_str() ); if( loadedImage != NULL ) { optimizedImage = SDL_DisplayFormat( loadedImage ); SDL_FreeSurface( loadedImage ); } return optimizedImage; } void apply_surface( int x, int y, SDL_Surface * source, SDL_Surface * destination ) { SDL_Rect offset; offset.x = x; offset.y = y; SDL_BlitSurface( source, NULL, destination, & offset ); }
int main( int argc, char * args[] ) { if( SDL_Init( SDL_INIT_EVERYTHING ) == - 1 ) { return( 1 ); } screen = SDL_SetVideoMode( SCREEN_WIDTH, SCREEN_HEIGHT, SCREEN_BPP, SDL_SWSURFACE ); SDL_WM_SetCaption( "Hello World", NULL ); message = load_image( "hello.bmp" ); background = load_image( "background.bmp" ); apply_surface( 0, 0, background, screen ); apply_surface( 320, 0, background, screen ); apply_surface( 0, 240, background, screen ); apply_surface( 430, 240, background, screen ); apply_surface( 180, 140, message, screen ); if( SDL_Flip( screen ) == - 1 ) { return( - 1 ); } SDL_Delay( 2000 ); SDL_FreeSurface( message ); SDL_FreeSurface( background ); SDL_Quit(); return( 0 ); }
|
|
TheLukon Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-03-17 18:09:50 Problem już rozwiązełem, dzięki wszystkim za pomoc. Zamykam temat. Mialem tak if( SDL_Init( SDL_INIT_EVERYTHING ) == - 1 ) { return( 1 ); }
a zrobiłem tak: if( SDL_Init( SDL_INIT_EVERYTHING ) == - 1 ) { return( 0 ); }
I dodełem wszystkie .dll to projektu. |
|
1 « 2 » |