Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SDL] Problem z plikiem exe.

Ostatnio zmodyfikowano 2010-03-17 18:09
Autor Wiadomość
malan
» 2010-03-16 21:51:02
Hmmm... może masz racje :). Trzeba uzbroić się w cierpliwość :D...
P-15118
TheLukon
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-03-17 18:00:49
C/C++
#include <SDL.h>
#include <string>

const int SCREEN_WIDTH = 640;
const int SCREEN_HEIGHT = 480;
const int SCREEN_BPP = 32;

SDL_Surface * message = NULL;
SDL_Surface * background = NULL;
SDL_Surface * screen = NULL;

SDL_Surface * load_image( std::string filename )
{
    SDL_Surface * loadedImage = NULL;
    SDL_Surface * optimizedImage = NULL;
    loadedImage = SDL_LoadBMP( filename.c_str() );
    if( loadedImage != NULL )
    {
        optimizedImage = SDL_DisplayFormat( loadedImage );
        SDL_FreeSurface( loadedImage );
    }
   
    return optimizedImage;
}
void apply_surface( int x, int y, SDL_Surface * source, SDL_Surface * destination )
{
    SDL_Rect offset;
    offset.x = x;
    offset.y = y;
    SDL_BlitSurface( source, NULL, destination, & offset );
}

int main( int argc, char * args[] )
{
   
    if( SDL_Init( SDL_INIT_EVERYTHING ) == - 1 )
    {
        return( 1 );
    }
    screen = SDL_SetVideoMode( SCREEN_WIDTH, SCREEN_HEIGHT, SCREEN_BPP, SDL_SWSURFACE );
    SDL_WM_SetCaption( "Hello World", NULL );
    message = load_image( "hello.bmp" );
    background = load_image( "background.bmp" );
    apply_surface( 0, 0, background, screen );
    apply_surface( 320, 0, background, screen );
    apply_surface( 0, 240, background, screen );
    apply_surface( 430, 240, background, screen );
    apply_surface( 180, 140, message, screen );
    if( SDL_Flip( screen ) == - 1 )
    {
        return( - 1 );
    }
    SDL_Delay( 2000 );
    SDL_FreeSurface( message );
    SDL_FreeSurface( background );
   
    SDL_Quit();
   
    return( 0 );
}
P-15144
TheLukon
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-03-17 18:09:50
Problem już rozwiązełem, dzięki wszystkim za pomoc. Zamykam temat.
Mialem tak
C/C++
if( SDL_Init( SDL_INIT_EVERYTHING ) == - 1 )
{
    return( 1 );
}
a zrobiłem tak:
C/C++
if( SDL_Init( SDL_INIT_EVERYTHING ) == - 1 )
{
    return( 0 );
}

I dodełem wszystkie .dll to projektu.
P-15150
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2