Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Problem z szybkością poruszania się obiektów gry na innym komputerze.

Ostatnio zmodyfikowano 2016-01-04 11:49
Autor Wiadomość
Neavvy
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Problem z szybkością poruszania się obiektów gry na innym komputerze.
» 2016-01-02 20:05:12
Witam. Napisałem grę i przeniosłem ją na inny komputer. Gdy spróbowałem tam w nią zagrać obiekty poruszały się bardzo szybko, mimo że na moim komputerze wszystko działało poprawnie. Przypuszczam, że jest to spowodowane większym zagęszczeniem pikseli na moim komputerze. Jakieś pomysły jak to rozwiązać?
P-142721
1aam2am1
» 2016-01-02 20:13:21
Masz ustaloną prędkość obiektu od czasu?
P-142725
Neavvy
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2016-01-02 20:15:26
Nie, pętla stałokrokowa pomoże?
P-142726
1aam2am1
» 2016-01-02 20:47:30
Nie ponieważ różne taktowanie procesora powoduje różny czas wykonywania kodu.
P-142733
Neavvy
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2016-01-02 20:51:03
C/C++
sf::Clock Clock;
float moveSpeed = 10000.0f;

while( Window.isOpen() )
{
    Clock.restart();
   
    sf::Event Event;
    while( Window.pollEvent( Event ) )
    {
        switch( Event.type )
        {
        case sf::Event::Closed:
            Window.close();
            break;
        }
    }
   
    if( sf::Keyboard::isKeyPressed( sf::Keyboard::Right ) )
         rect.move( moveSpeed * Clock.getElapsedTime().asSeconds(), 0 );
    else if( sf::Keyboard::isKeyPressed( sf::Keyboard::Left ) )
         rect.move( - moveSpeed * Clock.getElapsedTime().asSeconds(), 0 );
P-142734
Neavvy
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2016-01-02 20:51:45
A coś takiego jak wyżej?
P-142735
1aam2am1
» 2016-01-03 12:41:51
tak
P-142763
Neavvy
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2016-01-03 20:40:38
Zrobiłem to i niby wszystko fajnie działa, ale czasem obiekty gwałtownie przeskakują o dużą ilość pikseli, jak to naprawić?
P-142807
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona