Problem z szybkością poruszania się obiektów gry na innym komputerze.
Ostatnio zmodyfikowano 2016-01-04 11:49
Neavvy Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Problem z szybkością poruszania się obiektów gry na innym komputerze. » 2016-01-02 20:05:12 Witam. Napisałem grę i przeniosłem ją na inny komputer. Gdy spróbowałem tam w nią zagrać obiekty poruszały się bardzo szybko, mimo że na moim komputerze wszystko działało poprawnie. Przypuszczam, że jest to spowodowane większym zagęszczeniem pikseli na moim komputerze. Jakieś pomysły jak to rozwiązać? |
|
1aam2am1 |
» 2016-01-02 20:13:21 Masz ustaloną prędkość obiektu od czasu? |
|
Neavvy Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2016-01-02 20:15:26 Nie, pętla stałokrokowa pomoże? |
|
1aam2am1 |
» 2016-01-02 20:47:30 Nie ponieważ różne taktowanie procesora powoduje różny czas wykonywania kodu. |
|
Neavvy Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2016-01-02 20:51:03 sf::Clock Clock; float moveSpeed = 10000.0f;
while( Window.isOpen() ) { Clock.restart(); sf::Event Event; while( Window.pollEvent( Event ) ) { switch( Event.type ) { case sf::Event::Closed: Window.close(); break; } } if( sf::Keyboard::isKeyPressed( sf::Keyboard::Right ) ) rect.move( moveSpeed * Clock.getElapsedTime().asSeconds(), 0 ); else if( sf::Keyboard::isKeyPressed( sf::Keyboard::Left ) ) rect.move( - moveSpeed * Clock.getElapsedTime().asSeconds(), 0 ); |
|
Neavvy Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2016-01-02 20:51:45 A coś takiego jak wyżej? |
|
1aam2am1 |
» 2016-01-03 12:41:51 tak |
|
Neavvy Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2016-01-03 20:40:38 Zrobiłem to i niby wszystko fajnie działa, ale czasem obiekty gwałtownie przeskakują o dużą ilość pikseli, jak to naprawić? |
|
« 1 » 2 |