Algorytm Kruskala
Ostatnio zmodyfikowano 2016-01-13 15:29
Ramz Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Algorytm Kruskala » 2016-01-13 15:29:16 W celu powiązanie odpowiednich wierzchołków drzewa, wczytanych z pliku, ich numery do tablicy dwuwymiarowej. i tu pojawia się moje pytanie: Jak najskuteczniej sterować tablicą, w której znajdują się wagi krawędzi, ponieważ w moim algorytmie występują błędy for( int i = 0; i < dim; i++ ) { for( int j = 0; j < dim; j++ ) { if( tabTree[ i ] != tabTree[ j + 1 ] ) { tab[ tabTree[ i ] ][ tabTree[ j + 1 ] ] = tab[ tabTree[ j + 1 ] ][ tabTree[ i ] ] = wagiUlt[ j ]; } if( i == j ) { tab[ i ][ j ] = tab[ j ][ i ] = 0; } } }
tak, żeby odpowiednie wagi zostały przypisane do tablicy: np. tab[1][0]=tab[0][1] = 1. Jakieś pomysły |
|
« 1 » |