Obracanie się obiektu
Ostatnio zmodyfikowano 2016-01-19 06:04
Garniturek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Obracanie się obiektu » 2016-01-18 19:19:04 Witam, mam dwie figury i chciałbym obracać tylko jedną z nich. Wiem, że do obracania służy funkcja glRotatef();, ale gdzie ją umieścić? :) glBegin( GL_TRIANGLE_FAN );
glVertex2f( 0.0, 0.0 ); for( kat = 0.0; kat <( 2.0 * GL_PI ); kat +=( GL_PI / 32.0 ) ) { if( kat < dol && kat > gora ) glVertex2f( cos( kat ), sin( kat ) ); }
glEnd(); glBegin( GL_POLYGON );
glVertex2f( - 3.5, - 3.5 ); glVertex2f( - 3.5, - 2.5 ); glVertex2f( - 2.5, - 2.5 ); glVertex2f( - 2.5, - 3.5 );
glEnd();
glPopMatrix(); glFlush();
}
|
|
DejaVu |
» 2016-01-18 21:18:24 Zapewne przed rozpoczęciem renderowania obiektu. |
|
Garniturek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2016-01-18 21:22:50 Ze też na to nie wpadłem, dzięki :) |
|
Garniturek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2016-01-18 21:28:31 Jak już mogę kręcić tym obiektem, to w jakiś sposób, zrobić tak, aby sam się kręcił cały czas. Pętla nieskończona zawiesza program |
|
Gibas11 |
» 2016-01-18 21:54:53 A pamiętasz w tej nieskończonej pętli renderować na ekranie? |
|
Garniturek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2016-01-19 06:04:05 Dzięki, zamykam :) |
|
« 1 » |