[SFML] Problem z odtwarzaniem dzwięku.
Ostatnio zmodyfikowano 2016-01-22 13:23
Razner Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] Problem z odtwarzaniem dzwięku. » 2016-01-21 13:11:43 Witam zrobiłem mały program nagrywający i odtwarzający dźwięk z mikrofonu. Poprawnie zapisuje do pliku i w windows media player bez problemu mogę go odtworzyć Jednak jak z programu chcę odtworzyć to cisza. Nic nie gra. Próbowałem potem odtworzyć z pliku i bufora jednocześnie ale też kicha :/ Podejrzewam że program/kompilator/Bóg nie chce zgrać się z moimi słuchawkami i wysyła gdzieś dźwięk w eter. Wcześniej miałem ustawione w windows dźwięk 5.1 to program nie chciał działać w ogóle. #include <iostream> #include <time.h> #include <SFML/Audio.hpp> #include <windows.h> #include <SFML/Graphics.hpp> using namespace std;
int main() { if( !sf::SoundBufferRecorder::isAvailable() ) { cout << " Brak podłączonego mikrofonu " << endl; } int czasA = GetTickCount(); sf::SoundBufferRecorder recorder; recorder.start(); int a = 0; cin >> a; if( a != 0 ) { recorder.stop(); const sf::SoundBuffer & buffer = recorder.getBuffer(); sf::Sound sound( buffer ); buffer.saveToFile( "my_record.ogg" ); sf::SoundBuffer play; if( !play.loadFromFile( "my_record.ogg" ) ); } cin >> a; }
|
|
1aam2am1 |
» 2016-01-21 15:32:14 tylko ładujesz plik nigdzie nie karzesz mu odtworzyć dzwięku |
|
Razner Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2016-01-21 16:28:42 To jak wyglądałoby polecenie z odtwarzaniem dźwięku z bufora. Bo ten kod to jest w sumie kopiuj-wklej z innej strony i myślałem że if( !play.loadFromFile( "my_record.ogg" ) ); - odtwarza z pliku sf::Sound sound( buffer ); - odtwarza z pamięci podręcznej |
|
1aam2am1 |
» 2016-01-22 11:39:35 sf::SoundBuffer play; if( !play.loadFromFile( "my_record.ogg" ) ) { std::cout << "Nieudalo sie zaladowac dzwieku"; return; } sf::Sound sound; sound.setBuffer( play ); sound.play();
|
|
Razner Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2016-01-22 13:23:10 Niestety też nie gra ani nic nie wyświetla |
|
« 1 » |