Jak zapisać do stringa wiersz z konsoli?
Ostatnio zmodyfikowano 2016-02-02 10:34
Bulduper Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Jak zapisać do stringa wiersz z konsoli? » 2016-02-01 18:55:45 Witam, Jestem początkujący i mam pewien problem: Jak zapisać do zmiennej string zawartość całego, jednego wiersza, który chwilę wcześniej został wyświetlony do wiersza poleceń (konsoli)? Dodam jeszcze, że znaki wyświetlone w wierszu będą formatu ASCII [EXTENDED] (np. └ ┌ ─) - nie jestem pewien czy to istotne czy nie. Bardzo proszę o pomoc, Pozdrawiam :) |
|
michal11 |
» 2016-02-01 21:50:26 getline() - do wczytywania całego wiersza. Co do znaków, jeżeli zwykły std::string nie będzie działał to możesz użyć std::wstring. |
|
1aam2am1 |
» 2016-02-01 21:58:14 Pisane na szybko #include <iostream> #include <windows.h>
std::string read() { CONSOLE_SCREEN_BUFFER_INFO csbi; GetConsoleScreenBufferInfo( GetStdHandle( STD_OUTPUT_HANDLE ), & csbi ); COORD coord; coord.X = 0; coord.Y = csbi.dwCursorPosition.Y; char tab[ 80 ]; unsigned long read; ReadConsoleOutputCharacter( GetStdHandle( STD_OUTPUT_HANDLE ), tab, 80, coord, & read ); std::string result; result.append( tab, read ); return result; }
int main() { std::cout << "Hello world!"; std::string linia = read(); std::cout << std::endl << std::endl << linia; return 0; }
|
|
Bulduper Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2016-02-01 22:40:04 Dziękuję za odpowiedzi. Od razu pomyślałem o getline () tyle, że nie mogę znaleźć jak odczytać wyjście (output),a wszystkie przykłady itd. są na istream . A co do drugiej, obszerniejszej odpowiedzi, to trochę mnie zaskoczyła obszerność tej funkcji, ale dzięki ;) Jutro przetestuję i napiszę co i jak. Pozdrawiam. |
|
michal11 |
» 2016-02-02 10:34:21 Dopiero teraz doczytałem, że ty chcesz output wczytywać, w takim wypadku skąd ten output będzie ? Z innego programu ? Czy w tym samym programie wypisujesz coś na ekran i chcesz to później wczytać do stringa ? Opisz lepiej co chcesz zrobić. |
|