[SFML] Socket connect Timeout
Ostatnio zmodyfikowano 2016-02-08 21:16
Merulo Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2016-02-06 20:02:43 Dobrze, rozumiem. Zadanie wykonam w technologi UDP. Ale nadal pozostaje pytanie, czemu kod który jest na samej górze strony drugiej tego tematu nie działa. Chodzi mi o to czy robię coś nie tak, czy jest to może bug SFML'a. Jestem już po prostu lekko sfrustrowany tym że mało która wiadomość (wg mnie) wnosi coś do tematu, pytanie czy 1s to za długo, co chcesz zrobić... Zupełnie inaczej jest za to na oficjalnym forum SFML'a. Tam chyba nikt nic nie wie na ten temat, więc nie odpisuje. |
|
jankowalski25 |
» 2016-02-07 10:41:27 |
|
Gibas11 |
» 2016-02-08 18:01:26 Ale ma chyba trochę inne zastosowania, przydaje się raczej dopiero po nawiązaniu połączenia. Chyba, że o czymś nie wiem. |
|
jankowalski25 |
» 2016-02-08 19:38:07 @Gibas11Skoro program ma obsługiwać wiele połączeń, to ta klasa może być przydatna. przydaje się raczej dopiero po nawiązaniu połączenia |
Dlaczego nie przy nawiązywaniu połączenia? W przykładzie w dokumentacji masz podany TcpListener, dzięki czemu dostajesz informacje o tym, czy ktoś próbuje się połączyć. |
|
Gibas11 |
» 2016-02-08 20:55:52 Sorka, machnąłem się przy pisaniu, nadaje się przy nawiązywaniu - ale od strony serwera, jak chciałbyś to zrealizować przy łączeniu się? Znaczy, można by - tablica gniazd i ustawienie blocking na false + selektory załatwiłoby sprawę, ale ile mniej wydajne i bardziej zawiłe byłoby to względem UDP? |
|
jankowalski25 |
» 2016-02-08 21:16:22 jak chciałbyś to zrealizować przy łączeniu się? |
Na przykład tak, jak jest to pokazane w przykładzie przy opisie tej klasy w dokumentacji. ile mniej wydajne i bardziej zawiłe byłoby to względem UDP? |
Nie wiadomo, jakie tam będą połączenia pośrednie i do ilu z nich autor zechce użyć TCP, a do ilu UDP. Selektor jest uniwersalny i zadziała w obu przypadkach. Można czekać na dowolne połączenia niezależnie od tego, z czego korzystają. |
|
1 2 « 3 » |