Serwer HTTP, FTP, inny. Jaki wybrać?
Ostatnio zmodyfikowano 2016-02-06 12:47
Łakasabasz Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Serwer HTTP, FTP, inny. Jaki wybrać? » 2016-02-05 12:59:11 Witam,
Chcę zrobić symulator Giełdy Papierów Wartościowych multiplayer. Potrzebny mi jest do tego klient i serwer (najlepiej 24h). Z klientem problemu nie ma, ale z serwerem już tak. Chodzi o to, że klient pobiera stan wszystkich akcji z serwera, ale w jakiej formie i jakiego typu ma być ten serwer?
Myślałem o FTP, ale jeżeli ktoś będzie pobierać aktualny stan akcji to program nie będzie mógł ich zmienić do czasu zakończenia pobrania.
Serwer HTTP, spełnia wymagania, ale nie rozumiem zasady działania protokołu HTTP.
Jeżeli znacie jakiś inny typ który odpowiadałby mi proszę pisać. |
|
pekfos |
» 2016-02-05 16:28:01 Wg informacji, jakie podałeś (niczego nie podałeś), strzelam w serwer HTTP, gdzie skrypt PHP generuje dokument XML. |
|
Łakasabasz Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2016-02-05 18:20:12 Serwer HTTP to był dobry pomysł.
Jeżeli chodzi o mało danych to opisałem wszytko co mogłem, nie wiele tego było. |
|
jankowalski25 |
» 2016-02-05 19:24:07 A jaki język programowania? Bo jeśli C++ po obu stronach (klienta i serwera), to SFML i sf::Packet wystarczy. |
|
Łakasabasz Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2016-02-06 12:47:23 Oczywiście C++, języka C nie lubię, a w JAVA-ie nie czuję się na tyle dobrze żeby tam robić gry. Poza tym nie mam możliwości uruchomienia komputera 24/7. Mam własną stronę WWW na cba.pl (polecam, ilość domen nie jest ograniczona) co daje mi możliwość korzystania z HTTP i FTP 24h. To spełnia wszystkie moje wymagania. |
|
« 1 » |