Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Allegro, C++] Odtwarzanie kilku dźwięków w tym samym czasie

Ostatnio zmodyfikowano 2010-04-12 00:32
Autor Wiadomość
Bartaz
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[Allegro, C++] Odtwarzanie kilku dźwięków w tym samym czasie
» 2010-04-02 23:09:33
Witam mam pytanie jak zrobic w allegro ze np wciskam q i odtwarza sie dzwiek ale w czasie odtwarzania wcisne inny przycisk to w tym samym czasie bedzie lecial inny dzwiek ,chodzi mi oto aby dwa dzwieki lecialy razem.
Mam taki kod np;
C/C++
if( key[ KEY_Q ] )
{
    play_sample( dzwiek, 255, 127, 100, 0 );
}
if( key[ KEY_W ] )
{
    play_sample( dzwiek, 255, 127, 200, 0 );
}
if( key[ KEY_E ] )
{
    play_sample( dzwiek, 255, 127, 300, 0 );
}
P-15732
malan
» 2010-04-02 23:19:20
C/C++
if( key[ KEY_Q ] )
{
    play_sample( dzwiek_1, 255, 127, 100, 0 );
}
if( key[ KEY_W ] )
{
    play_sample( dzwiek_2, 255, 127, 200, 0 );
}
//...
if( key[ KEY_X ] )
{
    play_sample( dzwiek_69, 255, 127, 200, 0 );
}
P-15734
Bartaz
Temat założony przez niniejszego użytkownika
...
» 2010-04-02 23:25:45
Ale to musi byc ten sam dzwiek tylko ze w innym tempie...
P-15735
malan
» 2010-04-02 23:27:54
Aha. Sory, nie doczytałem.
A ten kod, który podałeś nie działa?
P-15736
Bartaz
Temat założony przez niniejszego użytkownika
...
» 2010-04-02 23:29:55
A jak myslisz?^^
P-15737
malan
» 2010-04-03 00:31:31
Jak byś wrzucił jakiś plik z rozszerzeniem *.wav, który byłby poprawny (tzn. "allegro by go poprawnie wczytało") i była by to jakaś piosenka to bym pokombinował...
P-15740
DejaVu
» 2010-04-03 01:22:11
To załaduj ten sam dźwięk 10 razy i puść go w innym tempie.
P-15742
Bartaz
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-04-03 13:31:16
To nic nie daje nawet jak mam tak:

C/C++
SAMPLE * dzwiek = NULL;
SAMPLE * dzwiek1 = NULL;
SAMPLE * dzwiek2 = NULL;

C/C++
dzwiek = load_sample( "dzwiek.wav" );
dzwiek1 = load_sample( "dzwiek.wav" );
dzwiek2 = load_sample( "dzwiek.wav" );


C/C++
while( !key[ KEY_ESC ] )
{
    if( key[ KEY_Q ] )
    {
        play_sample( dzwiek, 255, 127, 100, 0 );
    }
    if( key[ KEY_W ] )
    {
        play_sample( dzwiek1, 255, 127, 200, 0 );
    }
    if( key[ KEY_E ] )
    {
        play_sample( dzwiek2, 255, 127, 300, 0 );
    }
    blit( bufor, screen, 0, 0, 0, 0, 1000, 700 );
}



Ten dzwięk trwa może z sekunde.
P-15764
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona