Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Petla stalokrokowa

Ostatnio zmodyfikowano 2016-02-14 22:08
Autor Wiadomość
snajperek130
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2016-02-14 16:03:34
Dobra, widze, ze w mojej grze nie mozna tego ustawic. Ustawienie petli stalokrokowej czy samego setframe chyba nie moze sie odbyc, poniewaz mam ruch, w kotrym po nacisnieciu przycisku postac przyspiesza, by pozniej stopniowo zwalniac. Zwalnianie mam w player.update i background.update.
Gdy ogranicze fpsy to gdy nacisne strzalke postac porusza sie, lecz pozniej porusza sie dalej w tym kierunku i by zmienic kierunek musze pierwsze wytracic ta szybkosc, a dopiero pozniej zaczac sie poruszac w danym kierunku. Tylko jak zrobic, zeby na kazdym komputerze gra dzialala mniej wiecej tak samo? Bo juz sie pogubilem w tym :/
P-144852
Lora
» 2016-02-14 19:54:53
Ustawienie petli stalokrokowej czy samego setframe chyba nie moze sie odbyc, poniewaz mam ruch, w kotrym po nacisnieciu przycisku postac przyspiesza, by pozniej stopniowo zwalniac.
Jakie to ma znaczenie? Jeśli dobrze to napiszesz to pętla stałokrokowa, czy też ten setFrameLimit musi działać. To zwalnianie po dodaniu pętli stałokrokowej ci nie działa pewnie dlatego, że ustawiłeś za małą prędkość (0.002). Kiedy nie ustawiasz ograniczenia klatek to pewnie masz jakieś 900 fps, a jeśli dodasz pętle stałokrokową to ogranicza ci ona aktualizowanie logiki gry do 30 fps, czyli wszystko będzie 30 razy wolniejsze. Spróbuj zwiększyć prędkość spowalniania statku np. 30 razy i zobacz czy działa.
P-144854
1aam2am1
» 2016-02-14 19:57:19
Zrób prędkość zależną od czasu.
P-144855
snajperek130
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2016-02-14 22:08:24
Hah Lora dzieki dziala, a 1aam2am1 co do twojej sugestii to chyba wlasnie tak zrobie, bo bede probowal napisac ruch niejednostajny po okręgu(o ile mi sie uda :)).
P-144870
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2