Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Allegro5] VS2012 Debug Error R6010 -aborted() called -> al_draw_textf

Ostatnio zmodyfikowano 2016-02-17 21:41
Autor Wiadomość
Noroelle_Saeth
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[Allegro5] VS2012 Debug Error R6010 -aborted() called -> al_draw_textf
» 2016-02-16 23:17:49
Witam,
Więc problem tak jak w temacie. Mam prostą gierkę 2D. Kiedy uruchamiam ją poprzez VS wszystko działa ja trzeba (z małym wyjątkiem ale nie o tym mowa ;)). Niestety kiedy uruchamiam plik .exe wyskakuje mi ten przeklęty R6010. Debugger wskazuje za al_draw_textf. Zostało to użyte w kilku miejscach programu więc jak wsadzę któryś w komentarz to gra crashuje się na następnym. Nie wiem o co chodzi bo dołączyłam allegro_font.h i allegro_ttf.h no i oczywiście zainicjowałam również :> Dodam jeszcze iż wszystkie potrzebne pliki są obok pliku .exe
P-144946
marianekA
» 2016-02-17 11:44:35
a biblioteka allegro jest też w tym miejscu?
P-144950
pekfos
» 2016-02-17 15:18:55
Kiedy uruchamiam ją poprzez VS wszystko działa ja trzeba (z małym wyjątkiem ale nie o tym mowa ;)). Niestety kiedy uruchamiam plik .exe wyskakuje mi ten przeklęty R6010.
A jak uruchamiasz przez VS? Pod debuggerem? Co to za wyjątek?
P-144956
Noroelle_Saeth
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2016-02-17 21:41:21
Nie cała biblioteka tyko monolith md debug (wrzucałam też font debug ale to nei pomogło) Tak pod debuggerem. a Wyjątek to że nie działa ponowienie gry ;)
P-144970
« 1 »
  Strona 1 z 1