[Allegro5] VS2012 Debug Error R6010 -aborted() called -> al_draw_textf
Ostatnio zmodyfikowano 2016-02-17 21:41
Noroelle_Saeth Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[Allegro5] VS2012 Debug Error R6010 -aborted() called -> al_draw_textf » 2016-02-16 23:17:49 Witam, Więc problem tak jak w temacie. Mam prostą gierkę 2D. Kiedy uruchamiam ją poprzez VS wszystko działa ja trzeba (z małym wyjątkiem ale nie o tym mowa ;)). Niestety kiedy uruchamiam plik .exe wyskakuje mi ten przeklęty R6010. Debugger wskazuje za al_draw_textf. Zostało to użyte w kilku miejscach programu więc jak wsadzę któryś w komentarz to gra crashuje się na następnym. Nie wiem o co chodzi bo dołączyłam allegro_font.h i allegro_ttf.h no i oczywiście zainicjowałam również :> Dodam jeszcze iż wszystkie potrzebne pliki są obok pliku .exe |
|
marianekA |
» 2016-02-17 11:44:35 a biblioteka allegro jest też w tym miejscu? |
|
pekfos |
» 2016-02-17 15:18:55 Kiedy uruchamiam ją poprzez VS wszystko działa ja trzeba (z małym wyjątkiem ale nie o tym mowa ;)). Niestety kiedy uruchamiam plik .exe wyskakuje mi ten przeklęty R6010. |
A jak uruchamiasz przez VS? Pod debuggerem? Co to za wyjątek? |
|
Noroelle_Saeth Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2016-02-17 21:41:21 Nie cała biblioteka tyko monolith md debug (wrzucałam też font debug ale to nei pomogło) Tak pod debuggerem. a Wyjątek to że nie działa ponowienie gry ;) |
|
« 1 » |